b ...:::craftológia:::...: Végre!

7/31/2011

Végre!

De különben én egy akkor ökör vagyok!
Itt ülök a net előtt, próbálok normális fejlécet csinálni, de csak most jutott eszembe, hogy meg kéne nézni a méretezést...
És tessék, 660x150 px-re kell méretezni a képet, és tökéletesen belefér a blog szélességébe, valamint nem foglal teljes képernyőt betöltő helyet (magasságban).
Hát most volt itt minden, Picasa kollázsgyártóval indult, aztán utána Painttel befestettem 1 klikkel a fehér hátteret feketére, majd még tököltem egy kicsit nagyított módban, mert a kép szélén egy csíkban fehér maradt a háttér. Aztán feltöltöttem Picnikre, raktam rája feliratot, majd ismét Paint, hogy a második O betűre kreáljak egy ékezetet.
És most ilyen. Jobban is néz ki, mint az előző, amin tényleg túl sok kép volt rólam. De most már okosabb vagyok, tudom, hogyan kell csinálni, legközelebb ügyesebb leszek fejléc-szerkesztésben.
És egy ideig nem is fogok újabb fejlécet csinálni, majd esetleg ha ezt megunom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése