b ...:::craftológia:::...: Túl a varázshegyen

7/04/2011

Túl a varázshegyen

Hát megvolt végre a diplomaosztóm, egész jó volt, nem untam magam, csak fáradt voltam, mert háromnegyed 6-kor keltem aznap.



Tök jó volt, hogy eljött néhány tanárunk is az ünnepségre, mosolyogtak nekünk/ránk.
Meg aztán szombaton volt a buli, amit tesómék szerveztek. Két bográcsban főztek kaját, ömlött a sör meg a pálinka orrba-szájba. Még én is ittam valami no-name málnapálinkát, ami nem volt mondjuk olyan jó, de a célnak megfelelt, aztán később meg pezsgőt is bontottunk. Énekeltek, táncoltak, meg egyebek, szóval nagy banzáj volt. Csodálkoztam is, hogy a szomszédok nem hívták ki a zsarukat ránk. Kb. éjfél körül azér mindenki elszállingózott, mert hát éjfélkor lekapcsolják a neonokat a faluban és gyakorlatilag húúúdesötét van. Az idő az mondjuk nem kedvezett nekünk, mert kétszer is leszakadt az ég, de volt sátor szerencsére, így esővíz nem került a kajába főzés közben. Csak hamu, mert a szél az egész nap fújt. Jól szórakoztunk, vannak képek meg videók, de tilos megosztanom őket bizonyos okok miatt... :D
Most meg készülődünk Szabina diplomaosztójára, megyünk Komáromba. Tényleg hosszú ez a hétvége... de holnap legalább ünnepnap van. És talán végre jobb idő lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése