b ...:::craftológia:::...: Ázott madár (vagy kutya)

7/18/2011

Ázott madár (vagy kutya)

No hát olyan vihar volt/van, bár most a hangokból ítélve csak esik. Kinn ültünk a Lopóban, aztán egyszer csak feltámadt a szél, aztán meg leszakadt az ég. Tudtam én, hogy esni fog, de azt hittem, majd csak valamikor éjjelre ér ide a vihar. És hát amikor lement a nagy zuhé, ami kb. 10 perc volt vagy még annyi se, akkor elindultam haza, vagyis félúton futottam, de aztán rájöttem, hogy a tangapapucsban csak elesnék/elcsúsznék, így csak gyorsan mentem futás helyett. Ja, meg közben az áram is elment, úgyhogy csak a hazaút felén volt sötét. Mondjuk folyamatosan villámlott, szóval azért láttam az utat :D de a pocsolyákat nem... Most már lefürödtem, átöltöztem pizsamacuccba, úgyhogy nem tudom mi lesz, mert internet nélkül azért megvagyok, de ha megin elmegy az áram, akkor még olvasni se tudok majd. Pedig most A legyek urát olvasom, és érdekes, csak sajnos magyarul van, és tele van ilyen magyarázós lábjegyzettel, ami idegesítő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése