b ...:::craftológia:::...: Mezítlábas

7/19/2011

Mezítlábas

Délután elszakadt (már harmadszor ezen a nyáron) az ezeréves tangapapucsom és azóta mezítláb mászkáltam, s ennek következtében a talpam kb. koromfekete volt. És hát elindultam nagy megkönnyebbüléssel zuhanyozni, aminek az lett a vége, hogy vizet kellett forralnom. Ugyanis egész éjjel nem volt áram, így a bojler se ment, és nincs meleg víz, mert csak éjfélkor kapcsol be. Ma is szép kis vihar volt, ez egy kicsivel tovább tartott, mint a tegnapi, bár a szúnyoghálómat nem döntötte be :D
Ma megint kiürítettem egy polcot (könyvest), elpakoltam a szemben lévő tákolmányba legalulra azokat, amiket már olvastam. Aztán kint a nappaliban kiválogattam a Moldova könyveket, meg mindenféle mást, hogy ne kelljen beszurkálni fektetve a könyveket a polcokra, és hogy kinézzen valahogy a sok könyvespolc. És így a Moldova könyveken felbuzdulva úgy döntöttem, hogy félreteszem A legyek urát, és olvasok valami mást, mert egyelőre elegem van a tinifiús, jaj-egy-szigeten-ragadtunk-most-mit-tegyünk hisztiből. Tudom, meg kéne várnom a cselekmény tetőpontját, de most valami más kell az elmémnek. Amin nem alszok el 3 oldal után. Ja, meg a port is letöröltem a szobámban, még holnap anyu ablakot mos (mert azt csak ő csinálhatja), aztán kész is lesz a nyári nagytakarítás nálam. Marad a nappali, tesómék szobája és a konyha. Csak a mosással van probléma, mert ha kinn esik, akkor hiába teregetünk bent, napokig száradnak a cuccok, ráadásul még fülledt is lesz a levegő a házban. Bár, ha holnap olyan idő lesz, mint ma, hogy csak estére jön eső, akkor van esély kimosni mindent.
Meg azon is gondolkodtam, hogy a régi CD-ket meg DVD-ket is be kéne dobozolni, úgyse nagyon használom őket. Az megint plusz 1 szabad polc. Ahová mondjuk nincs mit raknom jelenleg, szóval ráérek bedobozolni azokat.
És rettentő fura, hogy rend van a szobámban. Még az asztalomon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése