b ...:::craftológia:::...: Borfesztiválozós hétvége

7/24/2011

Borfesztiválozós hétvége

Ami igazán fura az egészben, hogy gyakorlatilag az elmúlt 3 nap alatt többet ittam, mint az elmúlt 2 évben összesen, és remekül bírtam a strapát. És a Srpite-os fehérbor (jó savas volt a papa bora) az jó! Jó kis 3 nap volt ez, bár igazából a borfeszt csak kétnapos volt, de a vendégeink már péntek délután megérkeztek, úgyhogy már előre ittunk a medve bőrére. És kaptam nagyon finom bort, ami gyorsan el is fogyott. Bár Fenyő Miklós koncertre nem jutottam le, azt a pincénél ücsörögve hallgattam, de a Locomotív revival band (link: Neked írom a dalt) az nagyon jól tolta. De mostanra már annyira hullafáradt vagyok, hogy az hihetetlen, bár már a nehezén túlestem. De ha most letenném a fejem, perceken belül bealudnék. Szóval jól éreztük magunkat, én legalábbis igen, minden kín és gyötrelem ellenére. Ja, meg hát az idő se volt olyan jó, de végülis nem esett olyan sokszor, mint amire számítottam. Szombaton csak délelőtt esett, ma meg délelőtt meg délután is, de csak ilyen csöpögősen, szóval nem szakadó esőben mászkáltunk, vagy ücsörögtünk a pincénél. Azt hiszem, túl fáradt vagyok, hogy részletezzek bármit is, mert az agyam is fáradt, és meg lettem villámcsapva...
Majd szerzek képeket is valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése