b ...:::craftológia:::...: Takarításnak/szortírozásnak/leltározásnak (nem is tudom, minek nevezzem a folyamatot) vége

7/10/2011

Takarításnak/szortírozásnak/leltározásnak (nem is tudom, minek nevezzem a folyamatot) vége

Ma végeztem a nagyszekrénnyel is, hurrá! Találtam még ezeréves kartonmappát sötét- és világoskék színben, azokból pont tudtam hajtogatni 2-2 dobozt fedővel. Valami ilyen vastagságú karton kéne nekem, mert ez azért jobban tart, mint a sima nyomtatópapír, csakhát más színekben, mert a kék most már nem illik a szobámba. Viszont a gyöngyöknek, cérnáknak, mindenféle apró kézműves dolgaim tárolására tökéletesen alkalmasak, sőt. Akár díszdoboznak is jók, mert még lehet rá ragasztgatni is, meg rajzolni, mindenfélével díszíteni, és ha mintás papírból hajtogatjuk, akkor meg még jobb. Meg találtam már tutorial-t hosszúkás dobozra is, szóval most rákattantam ezekre, mert szerintem nagyon praktikusak az én tárolási szokásaimhoz. És a legjobb az, hogy beleférnek a fiókjaimba is. Kell narancs, bordó, meg barna színben, és mintásban is erre alkalmas papír.



No hát így néznek ki a dobozkák, de azért még pontosságban van mit fejlődnöm hajtogatás szempontjából...

A színes/mintás karton miatt elkezdtem keresgélni is a neten, hogy milyen a válaszék, milyen árban vannak a dolgok, találtam is egy jó kis kassai székhelyű webáruházat, ahol pl. a fotókarton 20 centbe kerül (A4-es), ami meg is felelne a célnak. De aztán ráakadtam a textilfilcekre is (egyébként marha sok minden van ebben a webáruházban, jó sokáig böngészgettem), szóval összeszámoltam, hogy mi minden kéne nékem a filcekből, s végül egy 22.73 EUR összegű rendelés jött ki, ja és ebben az árban nincsenek benne a fotókartonok, és akkor még pluszba rájön a postaköltség, ami 3.17 EUR csomagonként. Sajnos nem kis összeg. És akkor még pólóim sincsenek, amikre rajzolhatnék, bár gondolom egy egyszerű fehér/fekete póló vagy trikó nem kerül olyan sokba. Meg vannak egyszínű trikóim, azokat is feldobhatom. Mert már ki is néztem magamnak pár mintát, hogy miket rajzolnék, pl. Cookie Monster-t, meg egy Ponyvaregényeset, meg Jack Skellingtont, esetleg Kisvakondot...
Ötletem az van bőven, csak alapanyag és eszköz nincs sajna. Viszont ha valaki menne Esztergomba valamikor, akkor szóljon, mert a Müller papír-részlegén körülnéznék karton ügyben. Merthogy forintom az van, csak euróm nincs jelenleg, amiből vehetnék, visszaváltani meg nem akarom a forintot. És lehet, hogy textilfilcet is találnék, és akkor nem kell rendelnem. Viszont, ha minden kötél szakad, akkor is nemsokára jön a névnapom, lesz egy kis pénzmagom (remélem :P), és akkor majd marad a rendelés, pólókat meg lehet venni a Tesco ruharészlegén, vagy lehet turkálni. Kínomban nagyon rámtört ez a kreatívkodás, még a táskavarráson is gondolkodtam, de végül csak sablont töltöttem le hozzá, majd a kiselejtezett ruhák közt keresek olyat, amit szét lehet vagdosni, de a varrást meghagyom a mamának, mert neki van varrógépe, és ő ügyesebb és tapasztaltabb is e téren. Ma vittem is neki jópár nadrágot, amiket fel kell hajtani, vagy meg kell varrni, mert az ülepüknél kikoptak, de hát hosszúszárú nadrágra egy ideig még nem lesz szükségem, szóval legalább a mama nem fog unatkozni :)
Közben már megjelent anyu, és elzavart aludni, úgyhogy ennyit mára. Hajtogatás maradványai ismét az asztalomon, de majd holnap, ha lesz erőm bármire is, akkor elrakodok az asztalomon. És holnap végre tejszínes-gombás húst fogok enne knédlivel!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése