b ...:::craftológia:::...

7/18/2011

Ma kellemesen jót unatkoztam. Csináltam magamról képeket, elkezdtem nézni a Sucker Punch c. filmet, aztán meg is untam, de majd adok még egy esélyt neki. Végül sorozatnézés lett a filmnézésből. Aztán meg lenyírtam a füvet, hát nem mondom, hogy belehaltam, de azért fárasztó volt, főleg a borospince tetején lavírozni a fűnyíróval, de megoldottam. Nem tudom, látott-e valaki, de biztos vicces volt, ahogy teljes erőmből próbálom a dombon feltolni a gépet, közben 5x megakadok, visszacsúszok, és persze szentségelek kínomban, aztán hatodszorra sikerül feltolnom, majd visszafelé majdnem hátravágódok. Meg szerencsésen beleléptem a csóványba is, azaz csalánba, bocsánat. Jól viszket is a talpam, hiába a Fenistil gél. Nembaj, ennyi kell, végre igazi parasztnak érzem magam a csóványcsípéstől. Hiába, Pécs után Kisújfalu egy más világ... :D
De még fejlődnöm kell fűnyírásban is, mert kb. 2 óra hosszat tököltem, pedig hát nem olyan ráérősen estem neki a feladatnak. Vagy csak túl nagy a terület, amin át kellett menni, meg a kábelra is mindig figyelni kellett, hogy ne menjek rá a géppel - tekintve, hogy nem szándékozok áramütést szenvedni... egyelőre. Most meg mehetek áztatni a lábamat a kádban, mert tiszta mocsok meg kosz meg fű, de majd elücsörgök magamnak.
És a hajammal is kéne kezdenem valamit, mert tegnap este mostam, és már reggel észrevettem, hogy korpás. Pedig hát ugyanúgy Head'n'Shoulders-szel vagy mivel mosom, csak másik fajtával, mint amit Pécsen hagytam. Lehet, vissza kéne váltani arra. No mindegy, most hívott Lilla, hogy menjek kocsmázni, úgyhogy irány a kád meg a zuhany. Adiossz.

2 megjegyzés:

  1. Szia Anna!

    Betty vagyok, Évi barátnője, de ezt gondolom tudod. :)

    Tudsz nekem adni egy e-mail címet, amire tudok írni neked egy e-mailt? Elolvastam egy nagyon érdekes könyvet és írnék neked róla pár sort, valamint elküldenék belőle pár oldalt. Amúgy az egészségről szól vagy betegségről.

    Köszönöm!
    :)

    Szép napot neked! Esőmentest? :)

    Betty

    VálaszTörlés
  2. szia! a blogger profilomban ott az e-mail címem is: aprouleany@gmail.com

    VálaszTörlés