b ...:::craftológia:::...: Szombat reggeli (szőlőhegyi) láz és leltár a fiókokban

7/08/2011

Szombat reggeli (szőlőhegyi) láz és leltár a fiókokban

Hurrá, holnap kelhetek reggel 5-kor, mert vár a szőlőhegy. Mondjuk én csak bújtatni fogok, meg max hegyelni, a neheze az ősökre vár, mert ők ritkítanak/pucolnak is. De már csak 2 sor maradt, csak végzünk vele holnap, bár úgyis az időjárástól függ majd. Meg hogy fel bírunk-e kelni olyan korán :D Persze apunak ez nem gond, ő úgyis 4-kor kel, vagy legkésőbb 5-kor, anyu is rosszul alszik már évek óta, úgyhogy én vagyok a veszélyeztetett a koránkelést illetően. Voltunk kint tegnap este is, de még este 7-kor is döglesztő meleg volt, szombatra meg vasárnapra pedig a legnagyobb meleget mondják az okosok. Mondjuk lehet benne valami, mer mocskosul fáj a fejem a bal szemöldököm tájékán.
Ma meg tegnap fiók-nagytakarítást tartottam, de úgy, hogy a 12 dugig lévő fiókból 2 üresen maradt, és már többi 10 sincs dugig (bár a hímzőcérnás fiók talán mégis), de muszáj volt már, mert a zoknik meg a harisnyák (tudom, amiket el kéne rakni, mert nyár van, de nem szoktam elsüllyeszteni az ilyesmiket) nem fértek be egy fiókba, így a nylon meg a rendes harisnyák maradtak, a zoknik meg kaptak új fiókot. Meg a ruhásszekrényem alatti szekrényben is kiürítettem egy polcot (régi társasok, meg mindenféle ezeréves cucc volt ott, nagy része ment a kukába, illetve papírgyűjtőbe, a használható dolgok meg a gyerekeknek, bár a gyerekszoba is dugig van játékkal), mert a ruháim is kinőtték már a ruhásszekrényt, így a mackó- és itthonra való gatyák is külön polcot kaptak. Meg kipakoltam egy harmadik szekrényt is, az most nagyjából üres, de arra gondoltam, hogy az előszobában lévő szekrényből felhozom a cipőimet, papucsaimat, meg mindent és azok kerülnek majd a ruhásszekrény alá, és az alsó polc tartalma pedig megy majd a magasba. Igazából a dolog a ruhásszekrény szűkössége és az arc-haj-testápolási cuccaim káosza miatt indult, aztán rájöttem, hogy a sminkcuccaimat is tárolni kéne valahol (nem a könyvespolcon a neszesszerben), és az íróasztalom legfelső fiókja tűnt a legmegfelelőbb ötletnek. Az viszont tele volt ezeréves színes ceruzákkal, tollakkal, mini jegyzetfüzetekkel, meg egy csomó tönkrement rajzeszközzel és papírfecnikkel, szóval onnan a használható ceruzákon és tollakon kívül gyakorlatilag minden ment a kukába. Aztán ma rámtört a dobozhajtogatás, így a (most már) sminkes fiókomba hajtogattam ilyen tárolódobozokat fedő nélkül, és azokba pakoltam. De örülök, hogy végre megszabadultam a nálam is idősebb tusoktól, amiket még anyu használhatott a gimiben vagy általánosban. Az egyik fiókban van is egy szép kék tusfolt, amit nem nagyon tudtam lemosni, még körömlakklemosóval se, így abba tettem egy vastagabb papírt, de az pont az egyik üres fiók, még nem tudom, mit teszek bele. Talán az alsóimat is kiköltöztetem a ruhásszekrényből egy fiókba. És még hátravan a nagyszekrény, amit a dobozhajtogatási nagy lázban elfelejtettem, így az holnapra marad. Mondjuk abban főleg télre való cuccok vannak, sapkák, sálak, kendők, kesztyűk meg egyebek, viszont az akasztós felében alul van minden, bele se merek gondolni, hogy mi minden, szóval azt is át kéne nézni. Most már legalább rend van (mondjuk az asztalomon még itt a papírhajtogatás nyomai), csak legyen erőm holnap a nagyszekrény szortírozásához. Majd felírom egy post-itre, akkor nem felejtem el.
Viszont valahonnan kell szereznem ilyen keményebb díszpapírt, mert akarok ilyen tárolódobozokat még színesben is, mert nincs kedvem a fehér papírt festegetni. Bár kínomban talán még arra is elszánom magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése