b ...:::craftológia:::...

7/31/2011

Holnap megyek Andrissal Esztergomba, mert valami esőkabátot kell vennie az unokaöccsének, meg pólókat akar venni magának, aztán még múlt héten cukkoltam őt, hogy vigyen el a Müllerbe, mert tudom, hogy utálja a drogériákat. De végülis elvisz, majd míg ő a Praktikerben kutatja az esőkabátot, én már az előre összeállított kis listámmal beszabadulok a Müllerbe, és igyekszek célirányosan és gyorsan vásárolni. Csak egy baj van ezekkel a drogériákkal, mert például van egy bevált üzlete az embernek, vagy 2-3, ahová többször is bemegy, és azokat megszokja, de ha már egy másik drogériába megy, ott teljesen más a termékek elrendezése, és hirtelen nem találja azt, amit keres. Jártam már így, amikor a dm-be mentem, gondoltam, suliból hazafelé beugrok, veszek olcsó tusfürdőt, Baleásat, mert azoknak jó illatuk van, de pont előtte rendezték át az üzletet, és vagy 4x elmentem a tusfürdők előtt/mellett, mire megtaláltam, hogy "ja, itt vannak." Pedig az egy igen kicsi dm, nehéz benne eltévedni. Mondjuk a Sparban is jártam már így: asszem, vizsgaidőszakban, újév környékén mentem vissza Pécsre, és nem tudtam, hogy teljesen átrendezték a polcokat, mások lettek az útvonalak meg hasonlók, és kb. 2x annyi ideig tököltem, mire megtaláltam, ami kellett. Azóta már az új verzióba is beleszoktam, csak hát furcsa volt eleinte.
No mindegy, lényeg, hogy nem akarok órákig ténferegni a Müllerben. Tehát holnap vásárlás és töménytelen zsidó vicc vár rám, valamint poénos történetek a Szerbiában töltött hétvégéről, bár ez utóbbiból már kaptunk ma délután egy kis ízelítőt. Méghogy ott a legdrágább cigi (a Marlbi) 1.20 vagy 1.30, hát behalok (nálunk meg 3.20, a puhadobozos meg 2.90)! Mondjuk csak 2 csomagot lehet kihozni per kopf az országból adómentesen. És mindenhol pálinkát isznak. És minden háznál ingyen kínálják, annyi van :D
Jaj, meg holnap még szállító is jön, mer apu rendelt magas hangszórókat a hangfalakba, múlt héten a mélyek jöttek meg, de hát fater szerint így olcsóbb, mint új hangfalakat venni. De van egy olyan érzésem, hogy jövőre új erősítőt fog venni a hangfalakhoz... :D
És olyan semmilyen napom volt ma, szerintem a hülye időjárás miatt, hogy tegnap kisütött a nap délelőtt, este már megin hideg lett meg beborult, ma meg hajnal óta esik is meg nem is. És fúj a szél és hiiiiideg van. Mondjuk a 40 fok melegnek sem örülnék, de lehetne már valami normális időjárás. Szegény tesómék, holnap reggel indulnak a Balatonra, hát ki tudja, hogy alakul majd nekik is ott az időjárás. Mert a gyerekek szeretnek fürdeni (bár Áron még fél egy kicsit), és biztos csalódás lenne nekik, hogy ha már egyszer lemennek a Balatonra, akkor nem tudnak fürdeni. Vagy fürödni? Mindegy, a nyelvtant most magasról le...
Jövő hét szombaton meg kezdem az autósulit, az is egy passió lesz. De legalább megírhatom magyarul a tesztet és vizsgázhatok is magyarul (mondjuk az csak kb. 5 perc vezetés, vagy még annyi se). Bár apu információi szerint csak október környékén vizsgázhatok majd (mert nálunk egy napon van az írásbeli meg a forgalmi), mert csúszás van a rendőrségen (mert a rendőrök vizsgáztatnak), és a kurzus csak szeptember 15-én ér véget. De ha jó vagyok időben, akkor még augusztusban le tudom vezetni a kötelező órákat, meg gyakorolhatok itthon az utcában, és akkor csak vizsgázni kell hazajönnöm ősszel, az EÜ tanfolyam meg egynapos akció (jópár óra). Nem lesz itt gond, csak a mai napnak legyen vége már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése