b ...:::craftológia:::...: Mert a gyomorrontás rossz, és aki elrontja a gyomrát az hülye, és a hülyéké a világ

7/06/2011

Mert a gyomorrontás rossz, és aki elrontja a gyomrát az hülye, és a hülyéké a világ

Ma összeettem mindenféle ocsmányságot, és most nem vagyok a helyzet magaslatán. De mivel nincs hányingerem, ezért ebből holnap lesznek problémáim... vagy még ma este/éjjel. Gyakorlatilag egész nap éhes voltam, pedig hát volt reggeli, meg ebéd, 2 órával ebéd után "uzsonna," de azt hiszem, a sok mű édesség egész napos zabálása volt itt a baj. És már azt a csokis nanukot (jégkrémet) se kellett volna benyomnom. De most már mindegy, már csak a cickafarkfüves tea segíthet, ha segít egyáltalán. Ha holnap is ez lesz, akkor stratégia kell, mert nem kívánok mégegy gyomorrontást magamnak. Sok folyadékot kell inni, hogy a gyomor eltelítődjön... vagy édesség helyett ehetek gyümölcssalátát, vagy csak simán gyümölcsöt. Kezdetnek meg vajaspirítós reggelire. És egy alma, mert az alma mindig jólesik (kivéve államvizsga napján reggel 6kor...). Egyébként ilyenkor úgy tudom utálni magamat, ha nem figyelek a kajálásra. Mert oké, ha mondjuk betolok egy zacskó chipsszet filmnézés közben, no de a mai nap felért vagy 10 zacskó chipsszel. Bár ma inkább az édeset kívántam, szóval ez a legrosszabb. Mert ha megálltam volna 1 nyalókánál, akkor most nem lenne semmi probléma, de jött a savanyú gumicukor, meg minden egyéb szintetikus szar (bocs). Ez van sajnos, a PMS kikészít.
Ma nem csináltam igazából semmi extrát, szinte egész nap a TV előtt ültem, vagy úgy néztem, hogy közben ruhákat hajtogattam. Meg összeszedtem néhány játékot a ház egyes részeiről, amik épp utamba akadtak, és bevittem őket Ákos szobájába, meg mosogattam pár edényt, de a mosogatás nagy részét a gépre hagytam - ha már van, akkor csinálja is a dolgát. Meg nyomtam egy kis freestyle-t is a nappaliban, üvöltettem a zenét, aztán lötyögtem magamnak, amennyire a tangapapucs engedte, mert hát mezítláb táncolgatni a hideg csempén nem igazán kellemes :) De kell a testmozgás, úgyhogy még jó is volt, mert már 5 óra körül eléggé kellemetlenül éreztem magam, szóval tudtam, hogy nem jutok el zumbára. Mondjuk az tény, hogy a zumba keményebb, mint amit én itthon elnyomok, mert hát csak random zene szól, aztán én meg próbálom elkapni a ritmust meg ugrálok magamnak. Még jó, hogy a nappaliban van függöny, mert ha egyszer valaki eme tevékenység közben meglátna a teraszról, az igényesen pofánröhögne, miután már jót kacagott rajtam a hátam mögött. Most még teszek egy röpke látogatást a pincében anyunál, közben forraltatok vizet a vízforralóval a teámnak, és amíg ázik, addig lefürdök, aztán jöhet a sorozatnézés (bár előtte még el kell költöztetnem a laptopot az ágy mellé, hogy ne itt ücsörögjek, mert csak 100x elzsibbad mindenem filmnézés közben, viszont ehhez nem kell internet, tehát vígan költözhet a HP az asztalról egy székre az ágyam mellé), amíg el nem alszok rajta. Édességet meg egy ideig látni se akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése