b ...:::craftológia:::...: Hétvégén túl, takarításon innen

7/17/2011

Hétvégén túl, takarításon innen

Ismét egy hosszú hétvégén vagyok túl. Kezdjük a csütörtökkel: Lilla promóciója /diplomaosztója for beginners/, egy kis shopping fiúkkal(!!!) a dm-ben (bár igazából ők csak bejöttek, vitték, ami kell, én meg még nézelődtem, miután megtaláltam én is azokat a cuccokat, amik kellenek, de hát egy lányt odaengedni a leárazott sminkcuccos dobozokhoz életveszélyes, de most kivételesen talán max. 10 percig matattam), aztán igényes bezabálás hidegtálból, és mellékesen hozzátéve orbitális leégés. Mert csak 1x felejtem el magam bekenni naptejjel, máris megvan a rákvörös imidzsem.
Péntek: kezdetnek egy kis takarítás, rendrakás, majd összepakolás és készülődés az este pincebuliba. Készülődés után csodás kiütések a lábamon, nyilván a borotválástól (elszokhatott tőle a bőröm, és még mindig nem múlt el, hogy az a ...). Majd kb. délután fél 4-től már kinn a szőlőhegyen ténfergés, kis takarítás, fűben pokróconfekvés és -ivás meg egyebek. És ha már említettem a kiütéseket, a szőlőhegyen is megtaláltak: felkaptam egy pólót, mert eléggé fújt a szél, és a nyakamnál, valamint a felkaromon is kijöttek valami kiütések, ezek már szerencsére elmúltak, de fogalmam sincs, hogy konkrétan mi okozhatta. Valszeg az, hogy előző nap már leégett, sérült a bőröm, és a Sportszeletes pólóm buzernyálta azt. Mindegy, nem konspirálok. Szóval a buli jó volt, csináltam sok sok képet, amit most kivételesen nem tettem fel a Picasara, mert már a tárhelyem felét elhasználtam, nem is tudom, mi lesz, ha megtelik, legfeljebb törlöm a régi képeket onnan, hogy legyen hely az újaknak. Szóval szépen megünnepeltük, amit kellett. Vicces, mert most többet ittam, mint szoktam, kóstoltam pálinkát, meg borokat, és még fél liter vadászt is megittam, de semmi hatás. Mondtam én már régen, hogy két 1000 mg-os C-vitaminnal kell nekiindulni a partynak, de nem hisznek nekem, pedig itt vagyok bizonyítéknak.
Szombat: hát kezdjük a hazaéréssel, ami éjjel fél 1-kor történt kb. Úgy vagyok vele, hogy ciki, nem ciki, de a többiek csak 6 után kezdtek el kiszállingózni a hegyre úgy tömegesen, és hát én már elfáradtam péntek délelőtt is, szóval volt pofám fél 1-kor hazajönni a hegyről. Mondjuk 7 körül már kelhettem is szombaton, mert Áron már nyomta a szöveget, meg motrozott bent a házban, ami nem kicsit hangos. Szóval kicsit nyűgös volt az ébredés, meg a nap is, de túléltem. Áronra kellett vigyázgatni, mert bátyámék osztálytalálkozón voltak, csak ma délután jöttek meg, szóval gyerekmegőriztünk anyuékkal.
Vasárnap (azaz ma): meglepő módon Áron később kelt, mint általában, csak 9-kor, én meg fél 9-kor, így nagyjából kialudtam a pénteki nap fáradalmait is. Ma a szokásos vasárnapi rituálé ment, főzés, besegítés, ruhahajtogatás, TVzés, fetrengés, annyi különbséggel, hogy Áronra is figyelni kellet, dehát nem volt gond, megoldottuk a helyzetet.
És a jövő??? Hát jövő pénteken jönnek a Barabásék meg a Viki, mert szombat-vasárnap Kürtön borfesztivál lészen, aztán bandázunk, sütünk, főzünk, iszunk (azaz a többiek isznak), Fenyő Mikire rázzuk, és talán el is ázunk, mert egyelőre még rossz időt mondanak az okosok. És mivel lesz ez az akció, anyu keddtől szabizik, és nagytakarítunk. Remek lesz, előre várom a hétköznapokat. Mondjuk a hétvége már biztosan jó lesz, csak ne lenne ez a többnapos takarítós procedúra.
Ja, és kapok mágneses karkötőt, mert nekem az milyen jó lesz, és jobb lesz tőle a közérzetem. Meg úgy általában véve jó lesz ---> Top Shop életérzés. Majd leírom, milyen. Ha egyáltalán érezni fogom a cucc hatását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése