b ...:::craftológia:::...: Mai alkotás

7/11/2011

Mai alkotás

Mivel ma igen rossz napom volt, és mindenki csak idegesített, valamiben le kellett vezetnem a feszültséget, és ugye erre az egyik legalkalmasabb (a röplabda után) a csomózás. Meg inkább ücsörögtem, mint mászkáltam, szóval pluszban jó ötlet volt nekiülni. Karkötőt már csináltam eleget, meg kulcstartót is, ezért ma gondoltam egyet, és belevágtam ebbe a Stones-os mintába, mer kíváncsi voltam, megállja-e a helyét a csomózott cérna fülbevalóként is, és hát a válasz igen. Bár néhány módosítást célszerű lenne még elvégezni ezen a prototípuson, például ahol kilóg az a piros szál, ott van a kezdés, azt valahogy korrigálni kéne, de ragasztó lesz a végső megoldás, azt hiszem. Egyébként igen jó, mer könnyű, és nem húzza le a fülemet, nem is túl nagy. Szóval ez az alfa stílusú csomózás fülbevaló készítésére is alkalmas. Remélem, nemsokára elkészülök a párjával is, de nagyjából este 6 körül álltam neki, és úgy 10 perccel éjfél előtt fejeztem be (persze tartottam szünetet meg ettem is közben, meg ilyesmik) de azért elég macerás, főleg ezzel a hímzőcérnával, mer én megszoktam, hogy erősen húzom meg a szálakat a csomózáshoz, ez viszont nagyon vékony és könnyen szakad. De hát megérte a fáradtságot (és a bőrkeményedést), mer hát nagyon tetszik. Azonban a kedvenc oldalamat, ahonnan ezeket a mintákat szedtem, sajnos most suspend-olták, fogalmam sincs, miért, így nem tudok mindenféle négyszög alakba elférő mintákat keresgélni, pedig ott annyi volt, mint a fene. Hát így jártam, de a Google majd segít... No hát és ilyen lett (mert így éjfélkor még fényképezni is van erőm, pedig egyáltalán nem érzem jól magam, meg ma olyan meleg volt, hogy már szó szerint olvadtam):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése