b ...:::craftológia:::...: Arculatváltás vol. 3.

7/28/2011

Arculatváltás vol. 3.

Nos hát mivel még nem úgy számolok, hogy már csütörtök van, ezért így írom: tegnap volt a nevemnek a becses napja, és ennek örömére tartottunk egy kis ücsörgős-iszogatós estét a teraszon. És volt nagyon finom csokitortám (még van is belőle), így nézett ki, mint ahogy a képen látszik, és persze finom is volt. Ma meg Csabinak a szülinapját ünnepeltük, ám nem maradtunk sokáig, úgyhogy kb. 11-re itthon voltam. Azóta a blog új kinézetén munkálkodtam, aminek a nagy része abból állt, hogy csináltam száz képet, amiből lett 10 megfelelő. Aztán megszerkesztgettem a képeket, próbáltam kitalálni, hogy a fejléc ne legyen olyan kibeb@szott (bocsánat) nagy, de a magasságon nem tudtam normálisan állítani. Szóval itt és most elnézést kérek, hogy a blog megnyitásakor a profilból nagyban bevillanok. Valószínűleg úgy sikerült volna csak a kép, ha paint-ben kijelölöm a narancs részt és ctrl+v módszerrel meghosszabbítom a képet. De ebben nem vagyok biztos, hogy ezt így lehet (várom a pozitív megerősítéseket, illetve más alternatívákat), és ma már eleget szöszmötöltem fölötte. Viszont így legalább nem Paper Mario-t játszottam a Nintendo 64-es emulátoron (köszi, Viki!). Hát akkor ennyit mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése