b ...:::craftológia:::...: Hosszú nap

5/08/2012

Hosszú nap

Olyan szinten fáradt vagyok, és szokás szerint lenne dolgom (esszéírás, mi más? vagy legalábbis a kutatás, de ma még csak másfél tanulmányt olvastam el, de a másodikat fölöslegesen kezdtem el, mer semmit se fogtam fel belőle), de most inkább nem erőltetem a dolgot. Inkább írok valami lényegtelenről megint.
Egyelőre úgy néz ki, hogy van egy fix ötösöm, ami majd bekerül valamikor az ETR-be. A tegnapi vizsgámban nem vagyok biztos, hogy hogy is lesz, de ha nem ötös, akkor újraírom (igen, stréber vagyok, kell a tanulmányi ösztöndíj). Holnap meg elvileg kiderül, hogy a hétfőn leadott esszém mit ér, és ha ötöst, akkor mégegy fix ötöst elkönyvelhetek. Aztán következő hétfőre kell egy verselemzős-összehasonlítós esszé, aztán május végén egy szóbeli, és csókolom, második félév, helló nyár (helló szakdoga kutatás). 
Ma voltam a városban, és végre vettem körömvirág krémet, amit nemrég fedeztem fel, hogy talán jó lenne a kiszáradt foltjaimra meg a szétszáradt kezemre, ráadásul 700 forintért 250 ml masszív, sűrű és zsíros krém simán megéri, mert 2014-ben jár csak le a szavatossága, és talán addig el se használom az egész tégelyt, főleg akkor nem, ha használni fog, és nem lesz tőle Labello-effektus, hogy amíg kened, addig jó és hidratál, de igazából nem, és csak kened, kened, és lényegében semmi hatása, mert ugyanúgy száraz a szád. Ma éjjel majd tesztelem is ilyen direkt erre a célra kifejlesztett kesztyűvel, hogy mire képes egy éjszaka alatt, bízok a csodában a sok jó vélemény miatt. A legutóbb szerzett vízhólyagom sebhelyét (ami az elmúlt több mint egy hét alatt képtelen volt begyógyulni, mert naponta legalább háromszor szétreped) már bekentem vele, mert a seb körül nagyon kiszáradt a bőröm, és azért most már kicsit jobb az állapota. 
Meg még múlt héten megejtettem az ultimate nyári drogériás bevásárlást: fényvédős nappali hidratálókrém, naptej, dezodor (ez utóbbit azért, mert kifogyóban vannak a jelenlegiek, mert felváltva használtam 2-3 félét az utóbbi hónapokban, és volt is rá ilyen kuponom, amivel 25%-kal olcsóbban vehettem meg a dm-ben). Még majd szükségem lesz egy klasszik, gyorsan beszívódó testápolóra, mert a sárgadinnyés eléggé gyorsan fogy, viszont nagyon szimpatikus, dehát limitált kiadású termék, és viszik, mint a cukrot, ahogy mondani szokás. Bár ugyanez a limitált kiadás tartalmaz egy kiwis verziót is, kicsit mások az összetevők, de az nem fogy annyira a polcokról, mert úgy néz ki, mindenki imádja itt Pécsen a sárgadinnyét. És talán mire elfogy az enyém, meg is unom, és nekem a kiwis illata is tetszik, bár semmi köze a kiwi illatához. Meg ki kéne találnom, hogy hajbalzsamot vegyek-e a kifogyó kifésülőspray helyett, vagy ugyanezt a kifésülősprayt, amit már szerintem legalább 2 éve használok. Tudom, egetrengető problémák ezek, de ez legyen a legnagyobb bajom, mint bármi más :D És az efféle kényelemről, ami az arc-, test- és hajápolásomat illeti, nem akarok lemondani, de egyre inkább figyelek, hogy lehetőleg olcsó, de jó cuccokat használjak. 
Nade nagyon elkalandoztam, és már aludnom kéne, mert holnap korán kell kelnem, és a délutáni szundit holnap ki kell hagynom, mert kötelezően kell menni egy előadásra, ami egyébként érdekel is, szóval pihenni kell. Meg nem vagyok egy sportember, szóval lefáradtam ebben kis sétában ma a városba oda-vissza, és hát a balerinám ilyen sétáknál mindig bojkottálja a lábam épségét (szokás szerint rossz cipőt választottam, shame on me). Jöhet a kézkrémes éjszakai projekt, meg az alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése