b ...:::craftológia:::...: Megint karkötők

5/14/2012

Megint karkötők

Ma voltam a hobbiboltban, és beszereztem egy-két dolgot, gyöngyöket a biztostűs karkötőhöz, meg bőrszálat, meg viaszolt zsinórt, néhány kapcsot, stb. Hát, nem olcsó mulatság ez, hogy az ember magának gyártja a karkötőket, de ha utánaszámolnék, olcsóbb, mint készen megvenni vagy netről megrendelni. Már a csomózott karkötőket úgyis untam, és ki szerettem volna próbálni valami újdonságot is (meg a barnás karkötő egyébként is megy az ünneplős papucsomhoz). Mondjuk fűztem már gyöngyöt, ez nem volt újdonság, csak ezeket a mütymür gyöngyöket sose szerettem, mert hát remegő kézzel baromi nehéz fűzögetni, a gumisdamil meg túl vastag lett volna duplán, tűbe fűzve. Szóval ma ezzel szórakoztam délután, de legalább nem unatkoztam. Szerdán vizsga, annyira nem kell nagy mennyiséget megtanulnom, szóval most ez se idegesített.

Ez egy egyszerű karkötő, jó hosszúra csináltam, hogy sokszor körbe lehessen tekerni. Gyakorlatilag még hajguminak is elmehetne. A gyöngyöket meg random módon fűztem (ilyen keverék csomag volt).

Ebben is van néhány gyöngy, és ez is random fonással, csomózással, tekeréssel, csavarással stb. készült, szintén hosszúra, igazából fekete, de hát este a vaku sokat ront a színeken. Nem erre vagyok a legbüszkébb, de majd elhordogatom. Mágneskapcsot használtam hozzá, az egyik legjobb lezárási módszer, teljesen új volt számomra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése