b ...:::craftológia:::...: Átkattanás

5/30/2012

Átkattanás

Helyszín: Pécs, Magyarország
Zöld tea intravénásan... pipa.
Tananyag kétszeres átnyálazása... pipa.
Reggeli... pipa.
Idegesség... pipa.
Csoki a hűtőben... pipa.

Ma is indulhat a banzáj: masszív tanulás.

Nem vagyok biztos benne, hogy minden tételhez lenne-e ebben a szent pillanatban bármilyen mondandóm is, de végülis hétfőn és tegnap is tanultam, de ezek szerint nem eleget, ha nem jut eszembe minden fontos. Márpedig ötös kell, amiben egyébként nem reménykedek, de a négyes is elég lesz, ha minden kötél szakad, mivel a következő vizsgaidőpont hétfőn lesz, és vasárnap meg keresztelőbe vagyok hivatalos ebédre, ami azt jelentené, hogy ki kellene hagynom még az ebédet is, hogy időben visszaérjek Pécsre... puff neki. Jaj, pedig de jó lenne, ha szerencsém lenne! Egy könnyű tételt húzni, mondjuk a szonetteset, az elég könnyű. Meg úgy eleve a költészet része a tételeknek könnyű, mivel mondhatok bármit, amit akarok az elemzésnél.
És akkor most átváltozok droiddá.

Update: hát nem igazán sikerült a mai tanulás, mert fél óra után rögtön bealudtam, fél 12kor keltem föl pfff... nembaj, nyomok egy boltozást, mer ebédelni kell, aztán újból nekiesek. Meg közben leápolom a vízhólyagot a kezemen (amit a bőröndhúzástól szereztem, tegnap már 2x kiszúrtam, de újból megtelt vízzel és egyre jobban feszül)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése