b ...:::craftológia:::...: Bőr és fa gyöngyök (félig-meddig DIY)

5/24/2012

Bőr és fa gyöngyök (félig-meddig DIY)

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
Így, a tételkidolgozás után úgy döntöttem, hogy kell valami feszültséglevezető, és nekiálltam karkötőket gyártani, mert az olyan jó. Itt már említettem, hogy mifélét terveztem, hát így sikerült, végülis csak dupla lett...



Neten találtam leírást (egy angol nyelvű könyvet, mivel a videók túl bonyolultnak tűntek, és nem is igazán láttam mindent tisztán, és a szöveget is megértem ilyen saját készítésű dolgoknál, meg volt pár ábra is a könyvben), azzal segítettem ki magam. Eleve úgy kezdtem el, hogy egy hurokkal induljon a karkötő, hogy a végét ezzel a valószínűleg farmernadrághoz járó pótgombbal le tudjam zárni, és így könnyen fel-levehető a karkötő. Nem is olyan nehéz ezt megcsinálni, ha így utólag belegondolok, de kisebb gyöngyökkel talán nem lett volna ilyen macerás (meg ha elég hosszú fűzőfonalat vágok, és ha lett volna elég világosabb színű zöld gyöngyöm). A következő próbálkozásnál mindenképpen megpróbálok négyszer áttekerhető verziót csinálni, de ahhoz mindenképp kisebb gyöngyök kellenek. 

(Eme címmel lehet a Google segítségével csodákat meg szépeket találni, nem csak pont ilyeneket, mint amit én is legyártottam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése