b ...:::craftológia:::...: A gyulladt szem átka

5/10/2012

A gyulladt szem átka

...hogy tönkrevágja a terveimet. De persze azért blogolni kell ilyenkor is, bámulni a fehér képernyőt... :D 
Akadtak azért a héten jó hírek is, hat tantárgyból tutibiztosan megvan az ötös, már csak a hétfői ZH eredménye idegesít, mert még mindig semmi, csak síri csend és hullaszag. Nade hétfőre meg kell írnom a költészet esszét, és a fele szinte már megvan, mert ma szellemileg aktív voltam, de a szemem miatt elég nehéz volt ezt is összedobni. Viszont ha holnapra már javul a szemem, akkor ha fenn tudom tartani a mai tendenciát, akár estére kész is lesz a mű, és bűntudat nélkül lustálkodhatom végig a szombatot meg a vasárnapot, sőt, talán bemegyek megin a városba soppingolni, mert kinéztem magamnak a menta színt körömlakkban, és kétféle jelöltem is van, de majd még nézegetem róluk a swatchokat, vagy majd helyben döntök. 
Aztán majd jöhet a masszív tanulás a szóbeli vizsgára, mer abból is kell az ötös, ha beledöglök is! :D 
Ma már csak pihengetek, semmi tanulás. Még legalább 2 órán keresztül ébren kéne maradnom, hogy ne vizes hajjal zuhanjak álomba, de nem hiszem, hogy addig bírnám (bár ma két bögre zöld teát dobtam be a szokásos egy helyett, talán mégis meglesz a hatása).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése