b ...:::craftológia:::...: Családi banzáj és droidizálódás a láthatáron

5/17/2012

Családi banzáj és droidizálódás a láthatáron

Nos, az utóvizsgám MARXIZMÁLIS siker volt (a marxisták szerencsét hoznak), meglett az ötös. Most már csak két tárgy van hátra, reneszánsz dráma és költészet meg valami olyasmi, hogy az irodalmi műfajok kulturális története (jaja, pont ennyire izgalmas, mint amilyennek hangzik). Az előbbi esetében nagyon reménykedek az ötösben, mivelhogy a két kiselőadásom 5-5 lett, az esszém meg hozzám képest egészen jól sikerált (hiába, versekről a legkönnyebb írni), az utóbbi esetében meg szóbeli lesz, tehát kapásból hátránnyal indulok, mert ilyen abnormális módon beparázok, ha angolul kell beszélnem mások előtt, vagy úgy általában ha megtanult dolgokról kell beszélnem mások előtt, nyelvtől függetlenül. Nem vagyok eléggé nagydumás a szóbeli vizsgákhoz. 

Holnap irány hazafelé a nagy házassági évfordulós bulira, meg úgy egyébként is mentem volna haza, mer a szóbeli csak 31-én lesz, addig meg még tételkidolgozás (ha végre megkapjuk a tételeket), meg tanulás, meg ugye karkötőgyártás közben, mert az most kell, azonnal, de legalábbis tegnapelőttre, vagy hogy is tarja a mondás. De már sokat filozofáltam a dolgon, meg nézegettem tutorial-okat, meg ilyen könyveket, szóval a módszer már megvan, de asszem, több karkötőt is gyártok majd (csak találjak nadrághoz járó fölös gombokat, vagy valamiket, amikkel jól össze meg szét lehet kapcsolni a karkötő két végét).

Hát ezek is annyira szépek, de ilyen gyöngyeim sajnos nincsenek otthon, az biztos, költeni meg nem akarok már megint, és a hobbiboltban egyébként se láttam ehhez hasonlókat. (forrás)

Bár szombaton családi banzáj lesz, hétfőn már átalakulok droiddá (vizsgaidőszakban leginkább erre a lényre/gépre hasonlítok), hogy ötös legyen a szóbeli. Majd egymás mellé állítom a plüssállatokat és gyakorlok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése