b ...:::craftológia:::...: Lógás

8/17/2011

Lógás

A mai autósulis órát kihagytam. Csak a szokásos: egész nap hasmenésem volt és mocskosul fájt a hasam, aztán amikor befejeztem a tarot bejegyzést, ledőltem az ágyba, hátha úgy jobb lesz. De csak az lett a vége, hogy elaludtam, és hát lekéstem a vonatot is ennek következtében. Biztos a reggeli virsli nem tettszett a hasamnak. Aztán amikor porszívóztam, no az még vicces volt... Hát ez van. Nem lett volna probléma, ha van itthon gyógyszer, mer akkor már délelőtt bevehettem volna, és mehettem volna órára. Most már mindegy. Remélem, nem maradtam le semmi fontosról. Most meg megyek reclaim-elni a Blogger fiókomat, nem tudom, van-e értelme, állítólag újítottak, és akinek van fiókja, és 2007 óta nem lépett be, azt törlik. Mondjuk ez rám nem érvényes, de hát nem veszíthetek semmit a loginnal.

UPDATE
Nagyon komoly, bár nem kell a linkre menni, hanem a beállításokban át kell állítani, hogy az újfajta bejegzészszerkesztőt akarom-e használni vagy sem. És végre lehet áthúzottan írni, és nekem mér nem szólt senki, amikor ez megújult???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése