b ...:::craftológia:::...: Azon gondolkodtam,

8/19/2011

Azon gondolkodtam,

hogy angolul is kéne írnom, mert az már milyen menő. Legalább néha-néha, hogy azért kicsit internesönel legyek. Csak kár, hogy nem vagyok akkora ász írásban nem megy olyan jól az angolul írás, mert úgy alapjában véve béna vagyok (mondom én, az angol szakos) :D De azért majd megpróbálom.

I was thinking about blogging also in English (cuz it's so cool) to be(come) more international but my Enlish basically sucks (the English major tells you). It would be good, though cuz then I can write about whatever I want when the posts are about something that I don't want certain people to understand. Hm... so evil. But then I'll be always criticized by Murcy... Ah, what the heck! I'll try it anyway. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése