b ...:::craftológia:::...: Old school poénok

6/28/2011

Old school poénok

Hát nem találtam túl sokat ezekből, de azért ráakadtam néhány érdekesre...

Spiritiszta szeánszon

Pesti polgár: Felkérem Beethoven Lajos egykori zeneszerző szellemét, hogy sürgősen jelentkezzék körünkben.
Beethoven: (síri hangon) Itt vagyok.
Pesti polgár: Uram, nem lenne kegyes megmondani, hogy hol tudott ön annyi Symphoniát szerezni?

Szesztilalom idején

- Mit szól ehhez a szesztilalomhoz?
- Képzelheti, az én impregnált torkommal...
- Hogy értsem ezt?
- Nem engedi át a vizet.

Mi a boldog élet titka?

- Addig úgyse lesz boldog élet a földön, amíg szeszes italt árulnak.
- Szentigaz! Ingyen kellene adni.

Mit parancsol, darling?

Egy úr meghív 1942-ben épített, 1944-ben megsérült, 1945-ben újjáépített, 1949-ben államosított, 1953-ban visszakapott, 1956-ban megsérült, 1957-ben újjáépített, 1959-ben státusszimbólummá fokozódott rózsadombi villájába egy lányt, aki piruló lihegéssel járja végig a kéjlakot, és a finom úr diszkréten megkérdezi:
- Mit parancsol, darling? ... Pezsgőt, Konyakot?
A lány ibolyakék szemeit az égre mereszti és szent révületben suttogja:
- Egy picurka pezsgőt, ha kérhetném... A pezsgőtől ugyanis mintha ezer hegedű zsongana a lelkemben... vágyaim szinte éteri magaslatokban, és meghallom angyalszárnyak suhogását... szívem csodálatos dallamokat búg..., másrészt pedig a konyaktól olyan részeg szokok lenni, mint a segg.

A tanulság

A tanító az alkohol pusztító hatását magyarázza, és közben nagy hévvel mondja:
- Ha egy disznónak rumot, pálinkát adunk, felfordul tőle. Na, Samuka, mi tanulságot vonhatunk le ez egyszerű példából?
- Azt, tanító úr, hogy a rum és a pálinka nem disznóknak való!

Díszdoktor

- Apu! Mit jelent az, hogy díszdoktor?
- Nézd, kisfiam, az ilyesmit nem kell szó szerint venni. A díszdoktor, az olyan, mint amikor idegenek előtt az anyád engem családfőnek nevez!


Nos ennyi. A személyes kedvencem ezek közül a darlingos, az igen szofisztikált, vagy hogy is mondjam. Azt hittem, találok több nagyon jót, de sokat már ismertem, vagy ismertem, csak más köntösben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése