b ...:::craftológia:::...: Államvizsga hiszti

6/01/2011

Államvizsga hiszti

Nos hát az van, hogy a konzulensem meg a tanszékvezető is 5-re értékelte a szakdolgozatomat, aminek baromira örültem egy ideig, meg igazából most is örülök neki, csak hát izé... le is kéne államvizsgázni, meg meg is kéne védeni azt a szakdolgozatot. A védés háromnegyede igazából megvan, csak 1 kérdéssel bajlódok a 4ből, azzal nem tudom, mi lesz, majdcsak megszülöm (csak pozitívan) A tételek nem nehezek, bár egy csomó mindent elfelejtettem már a 4 év alatt tanultakból, szóval agresszív tanulás következik, mert már csak 7 napom van a vizsgáig. A megbukástól nem félek (majd 9-én biztos fogok, de egyelőre még nem aggódok emiatt), csak attól, hogy stresszhelyzetben nem vagyok valami jó társalgó, így félek attól, hogy nem fogok tudni folyamatosan beszélni, illetve gyorsan reagálni a kérdésekre. De önmagam és jövőm analizálása helyett most inkább lezuhanyzok, az mindig jót tesz, meg nézek egy kis sorozatot agypihentetés gyanánt, aztán újra belevetem magam a B tételsorba. Aztán ismét az A tételsorba, majd a B-be, majd az A-ba stb... Aztán remélhetőleg mégis jól sikerül minden 9-én. Ja, meg 17-én is, mert akkor meg felvételizek MA-ra, de az még (relatíve) messze van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése