b ...:::craftológia:::...: 30 Day Song Challenge

6/28/2011

30 Day Song Challenge

Hát a Facebookon volt ez a dolog, de valami okból kb. a 18. napnál nekem megszűnt működni, pár emberke letiltatta, gondolom én. Azóta már újra működik, de inkább a blogot piszkítom tele dalokkal, szóval egy bejegyzésben összesűrítem ezt a harminc dalt, némi hozzáfűzéssel.

day 01 - your favorite song / a kedvenc dalom
Ez egy igen nehéz választás, merthogy sok kedvenc dalom van, de akkor legyen olyan, amit sokszor hallgatok.



day 02 - your least favorite song / legkevésbé kedvenc??? na, szóval a dal, amit nem nagyon szeretek
Ebből is van jó pár, de akkor ide jöjjön az egyik legrosszabb.


day 03 - a song that makes you happy / ami boldoggá tesz
Mert erre jókat tudok tombolni.


day 04 - a song that makes you sad / amitől szomorú leszek
A régi verzió nincs már fenn sajnos, pedig a Tabánit nem szeretem pfff.


day 05 - a song that reminds you of someone / ami emlékeztet valakire
Egyszer rég a Hajnalka kért meg, hogy töltsem le szerezzem meg neki, mert nagyon szereti.


day 06 - a song that reminds you of somewhere / ami egy helyre emlékeztet
Hát nem Memphisre, de a közösen eltöltött tiniévekre a csajokkal, főleg a parkra (akkor még nem volt ez az új játszótér ott, csak a padok).


day 07 - a song that reminds you of a certain event / ami egy bizonyos eseményre emlékeztet
Hát ezt Vikivel énekeltük fel egy videó keretein belül még a koleszban Pécsen, jókat röhögtünk közben.


day 08 - a song that you know all the words to / aminek tudom a szövegét
Ebből aztán tényleg sok van, de akkor legyen ez, mert ezt sokat énekelgettem régen.


day 09 - a song that you can dance to /amire tudok táncolni
Inkább ugrálni, de azért ez, mert Ádámmal erre táncoltunk a Szenesben a sorsdöntő napon, mikor rávettem, hogy hazakísérjen.


day 10 - a song that makes you fall asleep / amitől elalszok
Szépséges alvós dal, és nem azért, mer unalmas.


day 11 - a song from your favorite band / dal a kedvenc bandámtól


day 12 - a song from a band you hate / bandától, amit utálok


day 13 - a song that is a guilty pleasure / a bűnös élvezet, vagymi
Nos igen, sokak szemében ez bűn meg dögöljek meg, de annak ellenére, hogy ki és hogyan énekli, szeretem ezt a dalt, mert baromira fülbemászó és kellemes.


day 14 - a song that no one would expect you to love / senki se gondolná, hogy szeretem


day 15 - a song that describes you / ami engem jellemez


day 16 - a song that you used to love but now hate / amit szerettem, de már nem szeretem


day 17 - a song that you hear often on the radio / gyakran hallom a rádióban
Már régóta nem hallgatok rádiót, de ha néha mégis, akkor ezt biztos, hogy sokszor hallottam már a rádióban.


day 18 - a song that you wish you heard on the radio / amit szeretnék a rádióban hallani
Sting lánya, érdekes a hangszíne, de ez a dal igen jó.


day 19 - a song from your favorite album / a kedvenc albumomról
Szeretem ennek az együttesnek a feldolgozásait, főleg ezt, mert egy szar számból egy igen jót csináltak.


day 20 - a song that you listen to when you’re angry / akkor hallgatom, ha mérges vagyok


day 21 - a song that you listen to when you’re happy / ha boldog vagyok


day 22 - a song that you listen to when you’re sad / ha szomorú vagyok
Tori gyógyír a szomorúságra... vagy olaj a depis tűzre.


day 23 - a song that you want to play at your wedding / szeretném, ha játszanák az esküvőmön
... mondjuk egy jazz banda.


day 24 - a song that you want to play at your funeral / ...a temetésemen


day 25 - a song that makes you laugh / ami megnevettet


day 26 - a song that you can play on an instrument / amit tudok játszani hangszeren
Majdnem jól ment gitáron. De inkább szörnyű volt.


day 27 - a song that you wish you could play / amit szeretnék hangszeren játszani
Ezt szeretném tudni dobolni.


day 28 - a song that makes you feel guilty / amitől bűnösnek érzem magam
Hát ez egy fura kihívás, mert fogalmam sincs. Talán ez...


day 29 - a song from your childhood / gyerekkoromból
Mert erre táncoltunk alapsuliban (vagyis hirtelen csak ez a tánc ugrik be).


day 30 - your favorite song at this time last year / a kedvenc dalom tavaly ilyenkor
Talán ez a legeslegnehezebb, mert nem emlékszek. Biztos valamelyik Glee-s dal volt, szóval legyen ez, ezt még most is szeretem.


Hát akkor ez volt a 30 az 1-ben dalos izéhozé, nagyjából megegyezik a Facebookossal a 18-ig, mivel azután nem volt elérhető egy ideig a dolog.

1 megjegyzés:

  1. Ez tök jó dolognak tűnik, lehet, hogy én is elkezdem... Az uborkaszezon hatása :)
    Meg színesíti a blogot is persze

    VálaszTörlés