b ...:::craftológia:::...

6/22/2011

Különben olyan jó, hogy egész nap morog a hasam - mintha hozzám beszélne. De most már kiabál és igazán abbahagyhatná.
A feltöltés meg gagyi, T-com igazán növelhetné a sávszélt. Csak azért, mer falusiak vagyunk, az még nem azt jelenti, hogy a fészen (értsd Facebook) való lógásban kimerül az internetfelhasználásunk. Jó, blogolni lehet, meg még játszani is lehet, sőt, ha türelmes az ember, meg filmet is lehet nézni online, de a feltöltés az valami örökkévalóságig tart. Nem sértek én szerzői jogokat az általam készített videókkal. Meg mi az már, hogy a szerzői jogok érdekében a Magio Box-on nem lehet használni az USB-portot? Pedig az LCD TV-n sokkal könnyebb képeket nézni, vagy ha már rádiót is lehet hallgatni a Magioval, akkor zenét is lehetne hallgatni. Jó, a filmek nem feltétlenül eredetiek a külső HDD-men, node akkor minek kellett beleszerkeszteni azt a likat a boxba? Annyi értelme van, mint tűző napon forró fürdőt venni. Dehát ők tudják...
No és közben feltöltődött az utolsó videó is. És amúgy meg nem történik semmi, azon kívül, hogy tegnap este majdnem megevett egy nyolclábú - rámugrott, miközben jöttem be a teraszról a nappaliba, és ez nem a kaszás fajta volt, ez szőrös volt és be akart mászni az ujjatlan pólóm alá, de én gyorsabb voltam és reflexből lepattintottam. Ő pedig a függönyön landolt, majd anyu papucsa által kegyetlen halált halt, amit meg is érdemelt. De ez csak anyunak volt vicces, mert ő látta azt a rémületet, amit átéltem, és nyilván baromi viccesen néztem ki, ahogy ledobtam az asztalra mindent, ami a kezemben volt, és lekaptam az ujjatlant és hadonásztam vele, és üvöltöttem, hogy "anyu, valami mászik rajtam!". De utána még percekig éreztem a vállamon annak a nyolc lábnak az érintését, először azt hittem, meg is csípett, de aztán mégsem, mert akkor lenne már ott piros dudor, és nincs. Szóval két láb jó (bár ebben néha kételkedek, és nem az ominózus kakassal történt incidens miatt...), négy láb elviselhető, hat és főleg nyolc láb ROSSZ!!!
Lassan feküdni is kéne meg olvasni, mer így sose fejezem be a könyvet, ha nekiülök, és kb. fél oldal után elalszok rajta, márpedig érdekel, szóval nem azért, mert unalmas lenne a könyv. Napközben meg inkább belövöm a TV-t háttérzajnak, aztán néha le is ülök, mikor mondjuk eszek, vagy ha olyan van benne, ami érdekel (de ma például elaludtam a Murdoch nyomozó rejtélyein...), viszont este lekaptam a Poirot-t, meg szombaton este is lesz. Meg is kéne szerezni mindet, csak olyan össze-vissza vannak a részek, meghát a kicsikémben 20 giga hely maradt, és azzal kell gazdálkodni. Meg aztán most érkezik a mixelő programocskám, majd azzal fogok szórakozni unalmamban, vagy két uborkaszedés között. És holnap kéne valamit főzni is, hogy egyek valami főtt kaját is. Bár így visszanézve az elmúlt napokat, megin csak kekszen és teán kéne élnem... No, akkor nincs főzés, megyek háztartási kekszért reggel a boltba, és főzök tízliteres lábasban teát... vagy óránként mindig két liternyit. Viszont akkor valami normális tea is kéne... Á, majd reggel kitalálom, addig még sok víz lefolyik a kanálison.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése