b ...:::craftológia:::...: Arculatváltás

6/24/2011

Arculatváltás

Átment a blog zöldbe, csak mer nyár van, és ez olyan szimpatikus háttérképnek tűnt.
Egy ideig zöldike maradok...
(biztos a mai borsószedés hatása)

Tervezek ismét valami okosságot is írni, főként a magam szórakoztatására, meg úgy egyébként is, de még nem találtam megfelelő témát, amit boncolgathatnék, de holnap a disznótor alatt biztos lesz időm gondolkodni ezen. Ja, merhogy disznótor lesz, hurrá. Öröm és boldogság. Még a végén a családról fogok írni, azt meg nem akarja senki, elhihetitek... Akartam írni a falunapról is beszámolót, viszont nem láttam minden részletét a dolognak, így nem tudnék mindenről írni se, szóval az ötlet lapátra került. Meg írhatnék életem épp esedékes mérföldkövéről is, hogy megkapom életem első diplomáját. De úgyis lehet majd élőben nézni a neten az ünnepséget, szóval ez is fölösleges lenne (Elérhetőségek:
http://www.ustream.tv/channel/diploma2011
http://sufnitv.blogspot.com/2011/06/diploma-2011.html már ha esetleg valakit érdekelne az ünnepség). (és most felborítottam a bejegyzés betűtípusát is, no mindegy...)
Na, majd lesz valami tényleg, mer már kell valami érdekesség is. Ja, meg elkezdtem használni egy DJ-s progit is, csináltam már egy mixet is, de csak egymás után bedobáltam a dalokat, szóval semmi extra, másra nem is kell nekem nagyon ez a program, de erre pont megfelel. Bár kicsit túlmelegíti a laptopot, de azért szépen elfut, ha okosan lavírozok vele. Meg igazából fél nap alatt dobtam össze ezt az egy cuccot, tehát még van mit tanulnom a program kezelését illetően, de kísérletezésre tökéletes, mintha nekem találták volna ki. Nem akarok én DJ lenni, csak ki kellett próbálnom ezt a dalösszevágást, mer nagyon fasza, és lehet, hogy masszív mash-up gyártásba kezdek majd, ha kitanultam a részleteket. De lehet, hogy nem (szóval nem kell egyből a falat kaparni).
Most pedig tűzök, de közben eszembe jutott egy ötlet: viccgyűjtemény, majd keresgélek igazán jókat, hátha ráakadok ilyen gyöngyszemekre, amiket még kevesen ismerünk. Már meg is van, min fogok ma elaludni, nagyon pró vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése