b ...:::craftológia:::...: Ismét haza...

6/02/2009

Ismét haza...

Kisújfalura.
Ismét elérkezett az idő, hogy elhagyjam kedvenc városkámat 3 hosszú és mozgalmas hónapra, amit otthon töltök (kivétel majd a Fehérváron töltött néhány nap) téblábolással, babázással, lagzikrakészüléssel, borfesztivállal, kerti munkával, házimunkával, Ádám-után-sóvárgással, esténként film- vagy sorozatnézéssel, meg még istentudja mi mindennel, meghát az is lehet, hogy lesznek unalmasabb és kevésbé mozgalmas napjaim, amit zabálással fogok eltölteni. (Fúúúú, remélek, ehetek majd sok fagyit meg dinnyét, meg még sikerül elkapnom az eperszezont is! :D).
Jó lesz már otthon. Csak nehogy túl sok legyen... :P Persze szörnyű lesz Ádám nélkül, de ezt majd túlélem valahogy, különbenis erős vagyok én (csak türelmetlen). De jó is lesz, mert családozhatok, lóghatok a régi és örök barátokkal, még azon is gondolkodtam, hogy előhalászom a régi görkorimat, hátha még működik ;p De majd még ki fogok találni egy csomó érdekes elfoglaltságot, pl. nekiállok porkrétával rajzolgatni, vagy temperával festegetni, vagy újra karkötőket gyártani (úgyis fogynak a csuklómról...), vagy fotózni járok majd a fájintos kis partygépemmel ;p
Nem mondanám, hogy sok tervem van a nyárra - csak a szokásos. Ami annyit takar, hogy ismét sodródok az árral és csinálom, amit kell meg ami jólesik. De az fix, hogy ha már megtaláltam magyarul a Joan of Arcadia-t meg a Jack & Bobby-t is, azokat tuti letöltöm, vagy majd Istvánt megkérem, hogy töltse le nekem. Meg persze végig kell néznem az összes Star Trek filmet, amit ma írt ki nekem Viki DVD-kre, szóval az is lehet, hogy rajongó leszek ;p Sőt, majd tartok talán Star Wars maratont is, esetleg akkor, ha jön hozzám Ádám nyáron (úgyis megígértem neki, hogy egyszer maratonozunk együtt).
Szóval jó lesz a nyár, lesz sok idegeskedés (húúú, bakker, ruhát meg cipőt is kell vennem... ijj...), főleg ruha ügyben... Remélem, Évának nem lesz gond, ha Erika lagzijára már megveszem a ruhát és az lesz a koszorúslány-ruhám is, mert hát azért nem olyan olcsó egy megfelelő és szép ruha manapság és anyukám már ígyis rám költötte hónapokig az egész fizetését és válság is van és szar a helyzet. És akkor ne beszéljünk a cipőről... komolyan, szerintem vagy mezítlábas leszek a lagzikban, vagy sportcipőben, mert félek, hogy nem találok normális lapos talpú cipőt, ami kényelmes, nem emészti fel a lábaimat és még passzol a ruhához is. Istenem... sose aggódtam még ilyen dolgokon. Jó, mondjuk már késő van meg az agyam sincs a helyén. És még mindig utálok alkalmi ruhát és cipőt vásárolni, és azt hiszem, örökké utálni is fogom az ilyen szituációkat. Hiába: van, ami nem változik bennem. De bízok a szebb jövőben :D
Szóval holnap irány haza, vár otthon a sok cucc, amit apuval múlt pénteken hazavitettem. Azokat helyre kell rakni, de lehet, h az csak csütörtök délutánra marad, de az is lehet, hogy péntekre (mert ugye csütörtök reggel fél 7kor irány a fogorvos, aztán ha kapok szurit, akkor ott gondok lesznek a vérnyomásommal, és legutóbb is egész nap minden bajom volt a két szuritól, amit kaptam az ínyembe). Meg péntek este jó lenne egy nagybeszélgetős estét is tartani csajokkal. Hajnalkával mindenképp, mer ráncba kell szedni őt, különben bajok lesznek, azt meg nem akarom.
Vizsgaidőszaknak meg vége. Még csütörtök este lesz egy kálváriám a MemoQ-kal, mert Bocz bácsinak még be kell küldeni azt a feladatot... De van internet, meg súgó, meg kedves csoporttársak, akik segítenek, majd kiokoskodom valahogy a dolgot.
És most elteszem magam holnapra.
11 óra múlva meg irány haza!
Haza haza.

7 megjegyzés:

  1. Ha maratont is tartatok, nem hiszem a Star Wars lesz az :D:P

    VálaszTörlés
  2. hiányozni fogsz, hülye buzi

    VálaszTörlés
  3. Ha te otthon vagy...akkor a Zolival aludtam az este :S ?!?!?!? :D

    VálaszTörlés
  4. Ma már szombat... és én hivtalak, nem te engem... mégse találkoztunk... Lusta Dög!!

    VálaszTörlés
  5. Ja és egyetértek a Vikivel! Muhaha :D

    VálaszTörlés
  6. Az és folyamatosan kifogásokat keres!!! :D

    VálaszTörlés
  7. Nincs jobb dolgotok, mint engem szidni? Patetikus banda...

    VálaszTörlés