b ...:::craftológia:::...

6/27/2009

Nagyon nem akar összejönni a falunap. Szeszélyes az időjárás, apu meg bejelentette, hogy nem kockáztatja meg este, hogy elázzon a berendezés, ezért ők valószínűleg nem játszák a bált. Ami számomra azt a következményt mutatja, hogy bál sem lesz. Egyelőre reménykedünk, hogy legalább a műsort nem fogja elmosni az eső, bár elnézve az elmúlt napok időjárását, én talán nem is reménykedek már semmiben. Nembaj, azért anyuval kimegyünk, megnézzük a műsort, este meg majd lesz valami. Ha más nem, kocsmázunk, bár fogalmam sincs, mit terveznek a többiek. Majd kinn a faluháznál megbeszélem velük az estét. Remélem, nem az lesz a vége, hogy megin én leszek a zenefelelős hajnali 4-ig. Persze szoktam élvezni, amíg nem jönnek folyamatosan az emberek, hogy én ezt akarom, én amazt akarom meg hasonlók. És jelenleg egyébként sincs feltöltve a zenei repertoárom, mármint új dalokkal, szóval esélytelen. De majd minden kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése