b ...:::craftológia:::...: Megint jön a hideg...

6/09/2009

Megint jön a hideg...

Pedig ma fajintos idő volt. Igaz, hogy alig láttam, amikor reggel lementünk Ákossal az üzletbe, mert úgy tűzött a nap, dehát ez van. Holnapra meg lehülést mondanak az időjós bácsik és nénik... De ettől függetlenül tervbe van a bújtatás holnap. :D Tipikus. Ez ismét vegyes érzelmeket kelt bennem, mer kívánom, hogy bár esne az eső holnap és akkor nem kell kimenni a szőlőbe, viszont jobb lenne minél hamarabb túlesni rajta, mer ha nem holnap csináljuk meg, akkor máskor, megcsinálni meg muszáj lesz. A munka már csak ilyen. Ja, és a csúcs: holnap megin borsótfejtek... :D Izgalmas. Ákos is megy végre oviba, mer eddig beteg volt, de nélküle unatkozni fogok itthon :D Ma voltunk NZ-ban, elmentünk a kórházba ledumálni a szülészorvost a lábáról, aztán Tesco-túra meg bicikli-hajkurászás, mer hát a gyereknek meg lett ígérve, hogy szülinapjára bicajt kap. Sajna nem találtunk sehol, vagy csak túl kicsit vagy csak túl nagyot. De pénteken megy a banda BA-ba, majd még arrafele körülnéznek. És ma ettem fagyit! :D Meg vettem a Tescoban joghurtos Milka csokit, mer már úgy kívántam és ezer éve nem láttam seholse olyat, pedig az a kedvencem. De még nem ettem belőle... majd holnap. :D
Egyébként meg borzasztóan hiányzik Ádám. :( Rossz ez így, nagyon rossz, de sajna ki kell bírjam. Remélem, gyorsan itt lesz július 17. mer már megpusztulok nélküle... :( De fura, mennyire jól bírtam eddig. Jó, nem akarom elkiabálni, mer hát ahogy telnek a napok, úgy nő az érzelmi és szellemi hiányom iránta. Ami még furább, hogy a szexuális hiányom még teljesen elviselhető. :D Lehet, beteg vagyok... :o Szóval rossz, hogy nem láthatom őt, meg hogy nem ölelhetem meg, hogy nem bújhatunk össze, hogy nem hülyéskedhetünk együttfürdéskor (meg eleve: hogy nem fürödhetünk együtt), hogy nem piszkál, hogy nem alhatunk együtt... és minden egyéb, amit együtt csinálunk, azaz csinálnánk, ha együtt lennénk. De nem vagyunk, és sajnos még jó ideig nem is leszünk. Tényleg erősen gondolkodok, hogy június végefelé leugrok hozzá Pécsre pár napra. Csak lenne pénzem rá! (De nincs. Qrva válság.)
Szóval egyelőre maradok itthoni mozgalmas napjaimnál, teszem a dolgom, segítek a többieknek. És várok.

1 megjegyzés:

  1. Te nem hiányzol nekem.... na jó de, de erről neked nem szabad tudnod. ;o

    VálaszTörlés