b ...:::craftológia:::...

7/17/2008

Semmi új. (Még mielőtt azzal kezdeném, hogy régen írtam...)
Zajlik a puritán élet. A Kerti Medence hableánya lettem... voltam a pati medence hableánya is, meg a Dunáé is... Most komolyan? Érdemes erre büszkének lenni? Egyáltalán említésre méltó dolog ez? (Az hát! :D) Anyway, tényleg az. Nem kell nekem világot járnom ahhoz, hogy jól érezzem magam. Még bandázni meg iszogatni is csak a szomszédba kell menni! :P Szedhetem a zöldbabot a kertben. Alhatok délig. Minden reggel ugyanazt reggelizem. Rosszabb napokon piros Golden Gate-et szívok, de általában Marlboro light-ot. Kaptam egy tök jó Eiffel-tornyos kulcstartót (egyenesen Párizsból :D). Ha kimegyek reggel a teraszra (már ha nem alszok délig :P), friss levegő járja át mindenemet. Nézhetek sorozatokat szlovákul (tök jó, komolyan! :D). Bicajozhatok jó sokat, de főleg csak a postáig meg vissza, vagy Hajnalkához. Néha még énekelni is van lehetőségem (ha egyedül vagyok itthon... :P). Csinálhattam bulit falunapkor. Holnap jön hozzám az egyik legjobb barátnőm (emancipált nőtestvérem, ill. szektatársam...). Ja, szektát is alapítottam (Kék Szem a neve :) ). És annak ellenére, hogy nem nyüzsgök egyfolytában, boldog vagyok. Néha szarul is vagyok, mert hát megint olyan intervallumokra állt át a szervezetem, amilyenekre nem kellett volna (igen, nem kéne délig aludnom... :S). Valami azért hiányzik, mert persze én világot szeretnék látni minden elégedettségem ellenére. De egyelőre élvezem azt, amim van. Mindenem megvan. Még talán az is, amit meg sem érdemlek.

There's only us, there's only this.
Forget regret, or life is yours to miss!
No other road, no other way -
No day but today!

3 megjegyzés:

  1. Miért nem teszed
    Álmaid igazzá?
    Titkon átkozódsz...
    És élvezed.
    -
    Valamit nemhiszek:
    Olyannyira megfelel ez?
    Lehetne több is
    Tény: kevesebb is...
    Amit megélhetsz
    Magadnak szerzed...
    !
    Csákánnyal jár a kertben a bab-isten
    Soha nem hitt ekkora termésben
    Uzsonnázik vagy csak eszik keveset
    Minden fa gyümölcséből és
    Iszik rá egy kenetet.
    !

    VálaszTörlés
  2. gecca... az uccsó 5 sor naggyon profi lett...

    :)

    VálaszTörlés
  3. Ki nevét nem adja hozzá,
    az nekem szemrehányást ne tegyen.
    Ha ennyit tudsz csak,
    a neved mostantól GYÁVA legyen.

    VálaszTörlés