b ...:::craftológia:::...

7/01/2008

Na, ez is egy hosszú nap volt...
Drága bátyámnak keresztszalag-szakadás van a térdében; holnap megoperálják. Reméljük, minden rendben zajlik majd.
Ákosnak hőemelkedése van, talán elkapott valami fertőzést, vagy ma napszúrást kapott az oviban.
Apunak tegnap egész nap hasmenése volt.
Zajlik az élet.
Ma este anyuval uborkát raktunk el. Vagyis csak anyu, én üvegeket mostam, hagymát pucoltam, meg megmostam az uborkát. Irtózatos illatok terjengenek most a pincében. :S Ígyis meleg van, aztán az egyetlen hűvös helyen meg nem lehet levegőt venni...
So it goes...
Most hétvégén falunap lesz Kürtön. Még rá kell beszélnem Hajnalkát, hogy menjünk el, mer a mamának is segíteni kéne. Ott ablakokat meg ajtót cserélnek, a ház meg olyan belül, mintha bomba robbant volna. Meg biztos jó buli lesz, ha mégsem, akkor majd csinálunk... :P
Most hétközben is kéne csinálni valamit. Talán egyik nap késő délután röplabdázni egyet pályán. Meg ezt a strandröpipályát is össze kéne hozni. Hajnalka már benne van, még beszélek Csabival is - ő vérprofi röplabdában. És utána már csak Robi bácsit kell megfűzni meg a képviselőket. Valamit nagyon kéne kezdeni itt a faluban, hogy a fiatalok is szóhoz juthassanak.
Majd én! :D Élni fogok a jogaimmal. Szervezkedni meg amúgy is szeretek. :)
Valamit kitalálunk majd. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése