b ...:::craftológia:::...

7/10/2008

Hát, ez is egy izgalmas nap volt… :)

Reggel 5-kor szerettem volna kelni. 05: 40 lett belőle. :D Aztán mosakodás, zuhany, öltözés, fogmosás, és már úton is voltam le, az üzlet elé. És kb. 06:10-re le is értem! (Verem a mellem hangosan… :P) Hajnalka fölvett a Favorittal, és már száguldottunk is Párkányba… A nőgyógyászhoz… :S Marhára féltem, mert hát ugye ez volt az első igazi kivizsgálás, amin voltam a doktornőnél. Voltam már ott párszor, de hát ez most valami új volt. :D

Viszonylag (!) gyorsan végeztünk is mind a ketten, aztán bejártuk a fél várost egy egyszerű fehér ujjatlan trikóért. Hát, naná, hogy sehol sem találtunk! Mindegyiken undorító minták meg flitterek. Fúúúúj…

Aztán hazajöttünk, én leszáguldottam a postára (bicajjal :D). Aztán végre ettem is némi rendes kaját (Istenem, de jól is esett!). Aztán megnéztem a RENT-et. Hogy az mekkora egy film! :D Annyira örülök, hogy végre megvan. Bár magyar felirat nélkül, but who cares? :D Asszem, egész nyáron ezt fogom nézni, amikor időm lesz rá… :) (I hope I’ll have some time… Some? A lot of!!! :D)

Kedves szüleim az imént léptek le Párizsba… Vagyis Pozsonyba a reptérre, aztán onnan mennek Párizsba. :) És csak vasárnap jönnek haza… :P (Lesz pár nyugodt napom… :D) Ünnepeljék csak a 25. házassági évfordulójukat szépen nyugodtan ott messze. Engem nem zavar. Örülök is neki. Nekik. Komolyan. Szeretem őket.

És hogy mit fogok csinálni, míg nincsenek itthon? – Probably semmi különöset. :D Csak élem az egyszerű kis puritán életemet (és dühöngök, ha a szar idő miatt nem lesz net… grrr… Igen, elkockultam… :D), szedegetem az uborkát, segítek Szabinának, meg egyebek. Viszont meg kéne fűzni a haverokat, hogy szombaton menjünk el Patra, ha már a Lajos a TV-ben azt merészelte mondani, hogy hétvégére jön a kánikula. De szerintem nem lesz belőle semmi… :S

No problem.

So it goes…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése