b ...:::craftológia:::...: Történelmi pillanat

6/12/2008

Történelmi pillanat

Felkerült végre a "Nosztalgia" a www.poet.hu-ra!!! :)
Jobb ötlet híján ezt a verset tettem fel, hát, nem tudom... Majd kiderül. Gondolkoztam, hogy a "November"-t is felteszem, de még nem vagyok elég határozott. Vagy mégis?
Majd egyszer...
Egyébként nagy az öröm piciny lelkemben. :) Ugyanis átmentem a nyelvi alapvizsgán, a. k. a. Filter Test-en, szóval tegnap happiness, Jägermeister, rock'n'roll volt. Alkottunk a koleszban. Csak ne húztam volna meg röplabdázás közben a belső combomat. De meghúztam, ahogy engem húztak meg első alkalommal a Filter-en... :S Kellemes volt. De ma már könnyebben megy a járás. Egy ideig kerülendőek az akrobatikus mozdulatok.
Lényeg a lényeg: sikerülhetett volna jobban is ez a szóbeli. Csak... (fuj, állandóan ezek a hülye kifogások!) ... Csak a gyomorideg... Az a szépséges és bámulatos gyomorideg. Mikre nem képes!
Kész, vége. Már csak az a csúnya Literary and Cultural Studies vár rám hétfőn. Én is várok rá. Mint hívők a megváltóra. Nem kéne elhasalni, mer' akkor buktam egy hosszú évet az irodalom-kultúra sávon. De legalább a szakfordításra bekerültem. Szakosodtam. (Hurrá!) Neten keresztül. Az ETR csodája. :/ (Igen, még mindig cinikus vagyok.)
Már nemsokára vége.
Aztán két hónap tömény unalom szülőhazámban. Jó lesz.
Jó lesz! :)
Túl fogom élni. Nem is én lennék, ha nem...

"Talk about the weather,
Will you miss me ever?
Lately I'm obsessed
and I need the rest.
I hope that you're impressed..."

Ezt hallgatom most... I'll take another "Drink Me"...
Ne keressetek. Leléptem Csodaországba.

So it goes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése