b ...:::craftológia:::...: Itthon, első nap

6/24/2008

Itthon, első nap

Otthon, édes otthon.
10-es skálán 8,3-as UV-B sugárzás, rohadt meleg, emésztési zavarok és unalom.
Holnaptól egészen péntekig egyedül, mert tesómék mennek el Pozsonyba. Ákossal be kell feküdni az onkológiára a kivizsgálások miatt.
Fasza, jól kezdődik a nyár...
Remélem, hétvégére már rendbejövök. Aztán lassan indulhat az orvos-túra. Fincsi lesz. Szerintem simán keresztet vetnek rám. De én nem fogok meghalniiii!!! :D
Csak ez a rohadt meleg ne lenne. Még élvezném is a semmittevést.
So it goes...
Meg hiányzik a kolesz is, meg az emberkék.
De ez a 2 hónap egy-kettő elszáll, észre sem veszem, és már az órafelvétel miatt fogok idegeskedni, hogy megint betelt a kurzus, amit föl akartam venni. Meg a beköltözés, meg egyebek.
Addig meg megpróbálom túlélni a meleget, meg rendbejövök fizikailag meg lelkileg is. Az én életemet ne akarja elb@szni senki. Többé már ne... Mer' azt megkínzom! :D
Ha megdobnak kővel, használj ellenük kilencfarkú macskát! :P Mert megérdemlik... Na jó, vicceltem. Inkább csak lépj túl minden egyes dobáson.
Mer' amibe nem halunk bele, az csak erősít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése