b ...:::craftológia:::...: Első hétvégém itthon...

6/30/2008

Első hétvégém itthon...

Hú! Annyi minden történt a hétvégén, hogy időm se volt, hogy írjak…

A péntek estét enyhe illumináltsággal indítottuk, kipróbáltuk az eukomfortos játszóteret a parkban, és beszélgettünk. Már hiányzott az itthoni banda.

Szombaton délelőtt kisebb leégéssel (fizikai) indítottam: jött a gyepszőnyeg, ezért egy pár négyzetméteres területen horolnom kellett, naná, hogy a tűző napon. Kellemes volt.

Aztán délután kimentem a falunapra, hogy megnézzem a műsort. Kivonult majdnem az egész család, hogy megnézzük Ákos szereplését, de ő a műsor előtt bepánikolt, elkezdett hisztizni, hogy márpedig ő nem fogja eltáncolni a cowboy-táncot. Pedig olyan menő kalapja van! Abban feszítettem egész délután! :D Majd szerzek fotókat is… :)

Aztán visszajöttem, megünnepeltük mamám 70. születésnapját. Még mindig meleg volt, és sokat ittunk… :P Becherrel indítottunk, utána vermut (kettő! :S), aztán barackpálinka… Este pedig Szabinával leléptünk az esti falunapi buliba. Ami sajnos igen lapos volt… Azán összebeszéltünk, mint ifjúság, hogy Pepes Sanyi bátyánk most nem volt formában, fel kéne dobni valahogy a bulit. Megfűztük a polgármestert, és már mentem is haza a notebookomért… Kaptam két hangfalat meg erősítőt, és… hujjuj!!! :D

Hajnali 4kor úgy űzték el a népet, mert még sokan tomboltak.

Tegnap pedig voltam Paton strandolni. Fürödtem, mint az állat, ugráltam, bírkóztam, röplabdáztam… Szóval nagyon jó volt! Csak a szombati leégésemre még rátettem egy jó nagy lapáttal…

Hazaértem este háromnegyed 9-re, lefürödtem, és már mentem is a presszóba nézni a döntőt. Utána úgy dőltem be az ágyba… Csak nehezen aludtam el, mivel lángolt a hátam.

Röviden és tömören ennyi volt a hétvége.

Képek majd később lesznek. Ígérem!!! :)


(Ez az account is az enyém, csak kellett egy gmail-es cím is... :) Szóval még mindig egyedül csinálom a blogot.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése