b ...:::craftológia:::...: Szorgos napok

7/17/2012

Szorgos napok

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
Zajlik a munka a házban, rendrakás, ágyneműcsere, mosás, takarítás, lomtalanítás stb., mert egyébként sem ártanak bizonyos dolgok, de a kürti borfesztivál miatt ilyen nagy a sürgés-forgás, mivel hogy vendégeink lesznek. Nem tudom, mi van velem, lehet, hogy a hülye hol süt a nap, hol 17 fok van időjárás miatt, ma elaludtam délelőtt fél 11kor, pedig már 9kor ébren voltam, de aztán dobtam egy délelőtti szunyát, pont délben ébredtem az ezo tévé műsorra... Ma megint nem sikerült a ruhásszekrényemet átrendszerezni, az holnapra marad, mivelhogy a régi, már nem használt cipőimet is be kell zsákolnom, aztán élhetik tovább a tönkrement életüket a padláson (a gyakran használt darabokat már kénytelen voltam az alsó ruhásszekrény egyik polcára beszorítani, mert az előszobában lévő cipősszekrénybe már nem fértek). Majd megoldom valahogy. 
A vicc az, hogy most megint fáradt vagyok, pedig még 10 óra sincs. Holnap ismét egy mozgalmas nap jön... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése