b ...:::craftológia:::...: Az enyhülés, vagy mi...

7/10/2012

Az enyhülés, vagy mi...

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
az, amit ígértek, és kb. reggel 10ig tartott, utána szépen ismét kemény 31 fok lett, kimentem leszedni az uborkát, utána napoztam, megnéztem egy filmet, punnyadtam egész nap. De ami szomorú, hogy rosszul léptem, és sikeresen, már talán ezredszerre szakadt el a tangapapucsom pántja, de még nem döntöttem el, hogy érdemes-e újból megragasztani. Jól fel is sértette a nagylábujjamat a "félrelépés" alatt, szóval el is hajítottam a terasz egyik sarkába. De azért sajnálom, mert hát évek óta jó szolgálatot tesz, nyáron csak ebben megyek a kertbe, mert kényelmes (mivel már annyira régi, hogy a talpam formáját teljesen átvette). Pedig csak egy ajándék volt valami multipackos cukorhoz... 

Meg ledaráltam A gyűrűk urás bővített változatú filmeket tegnap-ma, be is aludtam a harmadik filmen délután, de nem tudom, miért, biztos a melegtől... Meg enni kéne valami rendes kaját, mer a melegtől már enni se bírok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése