b ...:::craftológia:::...: Nincs meleg, csak túl forrón szeressük

7/03/2012

Nincs meleg, csak túl forrón szeressük

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
Ennyi, meguntam a dinamikus sablont, lassabban töltött be, inkább visszatértem a csillagos verzióhoz, de most már olvasható formában. Meg így legalább meggyőződhettem arról, hogy a GFC már sose fog bejönni, a Google végérvényesen eltávolította (már tudtam, hogy el fogja, de azért még titokban reménykedtem, hogy meggondolják magukat, de hát ez van, most már minden a Google+ bűvkörébe kerül, mint pl. az egyik kedvencem, a Picnik, szóval a blogokat most már ezen a felületen lehet úgymond reklámozni meg követni, meg körökbe beskatulyázni, bár nekem nincs sok követőm, így nem jelent problémát a helyzet, de még gyászolom a GFC-et). Még eljöhet az az idő is, hogy a Google+ lekörözi a Facebookot, tudom, kicsi rá az esély, de bármi megeshet. 

Egyre melegebb van, már szinte fel sem tűnik, hogy igazából 37-38 fokban mászkálok kinn az udvaron, ha fürdőruhában, ha pólóban meg rövidgatyában, ígyis-úgyis meleg van. Az étvágyam kezd csökkenni, nem sokat eszek, és ami fura, hogy nem iszok sokkal többet, mint eddig. Rá kéne szoknom a vízivásra úgy igényesen, minden órában legalább 3 decit be kéne tolnom. Már napok óta nem volt alkalmam meg kedvem se nagyon tornázni, de majd holnap délelőtt megejtem, mert hiányzik a mozgás. Csak nehogy megint meghúzzam a rekeszizmomat (nem, nem a masszív röhögéstől sikerült meghúznom legutóbb)...

Majdnem éjfél van már, és gyakorlatilag most lett olyan emberi hőmérséklet a házban meg kinn is. Általában eddig várok a zuhanyozással, mert hamarabb fölösleges lenne, amint kimásznék a zuhanyzóból, már verne a víz. De ilyenkor már jó, langyoskás vízzel (nem hideggel, de egyáltalán nem meleggel) 2 perc alatt, pont elég is, és nem is pazarlok :) És végre rászoktam a testápoló rendszeres használatára is, pont ma számoltam, hogy ötfélém van plusz a körömvirág krém, amit a furcsán hámló sötétbarna foltjaimra kenek, míg el nem jutok a bőrgyógyászhoz (ami már időszerű lenne), de az ötből egy nagyon elfogyóban van, háromnak meg már kb. csak a negyede van meg, szóval a nyár folyamán testápolót nem kell vennem. Hiába, ez biztos olyan lányos dolog, hogy halmozzuk a testápolókat, mert mindig találunk érdekesebbet, mint az előző. 

Két napja csak tunyulok, szóval holnap már bekeményítek, mer ez így nem élet, kell valami aktivitás. Meg jöhetnek a medence partyk, meg egy kis röpizés, ja meg csütörtökön hajnali 5-től a kapálás, hurrá.

És az a fránya gaz csak nőőőő...

4 megjegyzés:

  1. Muszáj hozzá(d)szólnom. A vízivás miatt ne stresszelj. :) A szervezeted tudja, hogy mikor kell innod, nem kell kötelezően magadba tukmálnod a vizet. Nyilván az ásványvíz palackozással egy időben jelent meg a naponta igyál 3 liter vizet/folyadékot dolog. Tehát, ha szomjas vagy úgyis iszol. :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, de a bőröm miatt kellene több vizet innom, mer már jobb ötletem nincs a kiszáradt és szinte állandóan hámló bőrömre, a testápolózás meg csak enyhíti a dolgot, de nem javít látványosan a helyzeten, csak ideig-óráig.

    VálaszTörlés
  3. A bor szárazsága általában étel okozta reakció, ami általában a gabonafélék miatt van.

    VálaszTörlés
  4. A hajam meg akkor zsírosodik be, ha zsírosat eszek? :D

    VálaszTörlés