b ...:::craftológia:::...: Annyi minden történt

8/08/2012

Annyi minden történt

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
... és mégse írtam semmiről, most se fogok, csak jelzem, hogy még élek. 

Túl vagyunk a lánybúcsún, a lagzin, meg mindenegyéb formaságon, nagyon jó kis bulik történtek, vettem szép új ruhát is. Képeim természetesen nincsenek, mert hát a lánybúcsú nem publikus esemény, lagzira pedig elfelejtettem vinni a fényképezőt (ilyen az én formám). 

Már kezdem erőteljesen érezni, hogy vége a nyárnak, de szerencsére még van 3 hét a suliig, abba még sok minden belefér. Ma már az órarendemet ellenőriztem, ez volt az első, ami ébredéskor eszembe jutott, lehet, hogy valami sulisat vagy tanulósat álmodtam, és azért (borzalom).

Még pihenem ki a lagzi fáradalmait, már csak a lábamnak kell helyrejönnie (vissza a 37-es méretre). De pénteken ismét bulizunk, bár akkor talán nem kell az egész éjjelt meg a hajnalt végigtáncolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése