b ...:::craftológia:::...: DIY - néhány új karkötő

8/20/2012

DIY - néhány új karkötő

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
Kicsit sok program lett végül a nyárra, de azért készítettem pár karkötőt, néhányat el is ajándékoztam, de ezt a négyet elég gyakran hordom, akár együtt is (mivel marhára nem érdekel a divat, és gond nélkül keverem az anyagokat a csuklómon).


Ez egyszerű laposcsomózással készült (a fókusz mondjuk nagyon rossz, de azért látszanak a laposcsomók - tűző napon, félig árnyékban nehéz fotózni, de már ezt is tudom, én hülye...). Találtam egy régi övet, ami még a ballagós szoknyámhoz járt, és tele volt csicsás gyöngyökkel, amikről már lekopott a szín, így szétszedtem az övet, és lett ilyen krémszínű/koszosfehér fonalam.



Volt ugyebár ebben az évben is pincefesztivál, és vettem 4-4 szál barna és fekete bőrt. Ezek felhasználásával térfonás (scoubidou) technikával (gyémánt) szerettem volna duplán áttekerhető karkötőt, de nem volt elég hosszú a bőrszál, így lánccal hosszabbítottam meg (amibe fűztem fekete cérnát, hogy ne legyen annyira feltűnő). Ez volt segítségemre a fonásban. 


Vettem a Tescoban egy igazán pofás felsőt, amiben persze voltak ilyen szalagok belül - valahogy nem tudom megérteni, miért is kell ilyen felakaszthatóra gyártani a dolgokat, teljesen fölösleges, másrészt meg állandóan kilóg a felső alól, így hát kivágtam, és csak egyszerűen átfűztem egy láncon. Így legalább van passzoló kiegészítőm az új felsőmhöz is. Innen jött az ötlet, bár sajnos nem volt elég hosszú a szalag, hogy felcsatolás után még masnit is tudjak rá kötni.


Ez már látható volt korábban itt, de nem igazán tetszett, szóval szétszedtem és átcsináltam különböző fonási és csomózós technikákkal, a mágneskapocs maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése