b ...:::craftológia:::...: Tavaszosítás / Springtime

3/26/2012

Tavaszosítás / Springtime

Helyszín: Pécs, Hungary
Hát úgy esett, hogy eljött az ideje az újabb arculatváltásnak, szóval megint játszottam kicsit a színösszeállítással (háttérkép forrása).
Meg találtam egy kellemes zenét is az alkalomra.

So I've decided to change the colour scheme of the blog to make it more spring-like.
And I've found a nice song for this occasion as well:


Egyébként nem történt ma semmi érdekes, max az, hogy délután rámtört a szokásos hasfájás, így kénytelen voltam itthon maradni órára menés helyett. Ja, meg befejeztem az esszémet még vasárnap délelőtt. Egész jó lett, nem is szenvedtem vele annyit, mint általában szoktam. De azért még átfutom párszor, hátha mégse lett olyan jó, mint elsőre gondoltam.
A csütörtöki ZH meg hát érdekes történet: elmarad a tanárnő úgy döntött, hogy nem irat mégse. Szóval így szerda este lóghatok a szomszédban a többiekkel bűntudat nélkül (egyébként kihagytam volna a bandázást). 
Pénteken meg hazamenés, mert tavaszi szünet lesz, ami egyet jelent a nagytakarítással és persze a tanulással, hogy újra behozzam magam. Na, ennyit mára, még elkezdem olvasni a drámát, ami szerdára kell, zuhanyzás, aztán alvás.

Nothing interesting happened today; I've only had a simple stomach-ache so unfortunately I had to skip the Renaissance Poetry & Drama class. I finished my essay in Sunday morning which turned out to be satisfactory, though I have to run through it a couple of times again to decide whether it is really finished or not.
There won't be a midterm test on Thursday because the teacher decided not to make us write the test, which means that I'll be able to hang out with my buddies in the neighbourhood Wednesday evening. 
I'll go home on Friday since spring break is due next week, which means spring-cleaning and massive studying. Well, time to finish the crappy writing: I should start reading the drama for Wednesday (I don't know how far I'll get tonight but I have to start reading it anyway), then take a decent shower and go to bed.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése