b ...:::craftológia:::...: Napi gusztustalanság

3/27/2012

Napi gusztustalanság

Helyszín: Pécs, Hungary
Pár napja észrevettem, hogy egy még részben élő szempillám a szemem sarkában totálisan befordult a felső szemhéjam alá, és itt-ott éreztem, hogy szúr is, de nem tudtam kihalászni. Hát ma nekiveselkedtem, úgy kb. fél óra alatt sikerült is, és ilyen sárgás nyálka is jött a szempillával együtt kifelé... bizarr és gusztustalan.
Mondjuk ma sikeresen berobbantottam a szemem még a procedúra előtt. Mostam le a sminkem, és mivel vízálló spirált használok mostanság, ahhoz külön lemosó kell. Totál bevörösödött a szemem egyből, alig láttam, többször át keleltt mosnom hideg vízzel, hogy némileg lássak is, mert hát be kellett fejezni a dráma olvasását és ahhoz kell ez az érzékszervem. Ez azért is fura, mert múltkor is ugyanezt a lemosót használtam, akkor semmi baja nem lett a szememnek. Meg gondolom a monitorbámulás sem tett jót neki (hiába hordom a direkt monitorhoz felírt szemüvegemet, mint halottnak a csók, 27 euróért nagyon megérte...), szóval most folyamatosan szúr, mintha ki lenne száradva. Remek, pont ez kellett nekem most, de hát a szemproblémák mindig akkor jönnek, amikor nem kéne jönniük.
Boldog névnapot a Hajnalkáknak és boldog házassági évfordulót a tesóméknak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése