b ...:::craftológia:::...: Mivel megint nincs jobb dolgom...

3/13/2012

Mivel megint nincs jobb dolgom...

...ezért szokás szerint "na, írjunk a blogra is valamit" állapot van. Meg úgyis mindjárt befekszek az ágyba, és folytatom a könyv átnyálazását, ami a szakdolgozatomhoz kell. Szabadidős tevékenység, az már luxus lenne, ha a szabadidőmön kívül, de még a sulira elegendő energiámba beleférne ez is, dehát áldozatokat kell hozni a sikerért, és ismét elmondom, hogy vannak bölcsészek, akik tényleg nem lébecolnak agyba-főve a főiskolán/egyetemen. De én csak a magam nevében nyilatkozhatok. 
Holnap megint prezentáció, de legalább már több nem lesz ebben a félévben - vallásos költészet, pont nekem való, de legalább egy szarkasztikus szonettet "választottam" (ráböktem, h "jó lesz mondjuk ez," én mázlista!), így nem állok távol a témától; plusz a "Death, thou shalt die" végszó is szimpatikus. De két hét múlva ZH, meg a hó végére le kell adni egy esszét, április végére meg hármat 2 hét alatt, ami elég necces, ismerve a saját esszéírós szokásaimat, hogy egyhez kell legalább 3-4 nap, de a háromszornégy is csak 12, szóval megoldható. Meg jó stratégia ez az előredolgozás, csak bírjam fenntartani, és ha az esszéírás is belefér ebben a hónapban, mondjuk a szünetben, legalább vázlatok összedobása, máris sínen leszek. Bár ez a káosz, ami van/lesz, egyre távolabb rugdos a PhD-s álmaimtól, és talán nem is igazán nekem való a kutatás meg a főiskolás tanítósdi. Pedig biztosan izgalmas lenne sci-fi irodalomból doktorálni... Mindegy, rövidtávú célok előnyben, csak napról napra "élek." 
Na, mindjárt éjfél, máris elvesztegettem egy értékes félórát, amit olvasással tölthettem volna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése