b ...:::craftológia:::...: nemsíraszájunk

1/03/2009

nemsíraszájunk

Nem hát, mer eeejött az ÚJÉV.
Fogadalom: nincs. Változás: nincs. Hó: nincs.
Szomorú ez, gyerekek, szomorú...
Denemsíraszájunk.
Most számot kéne vetnem az elmúlt évről, mennyire szar volt/mennyire jó volt... És ha az idő önmagában nem is létezik? :o (Who cares?)
Szóval akkor... 2008-ban az volt a szép, hogy nem kímélt meg a tragédiáktól... hogy barátokat kaptam... hogy szerelmes lettem... hogy tökhidegben fürödtem a Balatonban... hogy lehettem amatőr DJ... hogy január 2-án vizsgázhattam... hogy beöltözhettem múzsának... hogy a Balázs a szobatársam :D... hogy többet főztem/sütöttem, mint egész addigi életemben... hogy megismertem a textil-metált... hogy voltak Szántó-napok meg PEN... hogy átmentem az alapvizsgán... hogy volt EB...
Annyi minden történt, és most mégis csupán a töredéke jut eszembe. Pedig még hosszasan sorolhatnék minden érdekességet, ami 2008-ban történt, de leírva már valahogy értéküket vesztik. A múlt csak múlt marad - bennünk. De most itt van 2009, koncentráljunk inkább erre. :D
Köszönöm ezt az évet is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése