b ...:::craftológia:::...: born to be bad

1/13/2009

born to be bad

Kövezzetek meg!
Égessetek el!
Igen, én vagyok a rossz, mer megin olyan pitiáner dolgot mertem szemre hányni, ami abszolút nem lényeges.
Asszem, a nyűg az én nagy bajom. Meg ez a retkes vizsgaidőszak. Meg a nyakam is beállt. Ideges vagyok.
Egy szar vagyok, semmi keresnivalóm itt. Mentem volna szalagmunkásnak a Suzukiba - több hasznot hoznék a társadalomnak.
Mindegy. Majd megin mindenkit elmarok magam mellől, és antiszociális leszek. És most sírni akarok a saját hülyeségeimen, meg szerencsétlenségemen. Talán fogok is. Talán nem.
Nem old meg semmit, ez tény. De elfáradtam. Kikészültem.
Utálom magam.
Gyenge vagyok - harmatgyenge. Pusztuljak meg itt helyben. Mert az könnyebb volna.
És most megyek lefeküdni, mer kegyetlenül fáj a nyakam - ezzel a tudattal, h csalódást okozok magamnak. Anyámék is meg fognak ölni, mer egy semmirekellő vagyok, aki elnyeli a család pénzét, meg hasonlók.
Majd holnap erősebb leszek. Talán. Talán nem.
De a holnap mindig szebb, mint a ma, annak ellenére, h "NO DAY BUT TODAY".
Semmi sem olyan, mint amilyennek lennie kéne.
Főleg én nem vagyok önmagam.
*weep*

- A KAPCSOLAT MEGSZAKADT -

2 megjegyzés:

  1. Te Nyanya!
    Azt tudtad, hogy egy ember gyenge, de többségben az erő.
    És azt is tudod, hogy van legalább egy ember, akit nem tudsz elmarni magad mellől soha. Próbálkoztál vele. De van valaki, aki sokkal makacsabb nálad, ha azokról van szó akik közel állnak hozzá.
    Légy büszke az útra amit eddig megtettél. Nem volt semmi, nekem elhiheted.
    Cupp

    VálaszTörlés
  2. mondjuk mifasz van má megin?
    vizsgaidőszak meg nyakbeállás meg világvége,meg anyám-üköregapám meg a Pityunak a fiának a volt nőjének a kínja????
    hallod Dezso, szedd össze magad légy oly kedves, és írjál inkább verset.vagy szösszenetet, vagy novellát,vagy valamit,de ne
    ríjjá!!!!könyörgöm....
    szennyesteregetés, meg má minden bajom van effect...anno ezeket a blogokat fikáztuk.
    hun az eszme?
    hun a hit?
    hun az a bájos cinizmus?
    littlünyúvilidzs kell már neked, nem az a fránya Pécs...megbaszódsz ott, aztán mi lesz veled....szedjed össze magad!
    nem rinyáló plázabicss, ahnem falusi kemínyjány, jóvan? :)

    VálaszTörlés