b ...:::craftológia:::...: Családi para, építkezés, búcsú, buli, porszívó, turmixgép, betonkövek...

10/25/2008

Családi para, építkezés, búcsú, buli, porszívó, turmixgép, betonkövek...

Hejj, hát a csütörtök este az nagyon jó volt! :D
Videót nem tölthetek föl, mer Hajnal nem engedi... :( No mindegy, királyos volt, 3 szőke nővel, meg 3 Anitával. :D
Járdakészítés folyamatban, mer Szabina üzletet fog nyitni. Zsíros, lesz nyári munkám! :D
Jövő héten Ákos kivizsgálásokra megy, aztán 4-én kórházba-befekvés és operáció... Kiveszik a komorkát, mivel kemo nem várható az orvosok szerint. Bízunk, bízunk, hogy nem jön vissza újra... Szabina azt mondja, akinél másodszor is visszajön, azt el is viszi a rák. :S
Nagybátyámék felbátorodtak-kiakadtak-összevesztek, elköltöztek, banzáj van, a család felháborodott. Nembaj, mondtam anyunak, hogy karácsonyra nem kell csillagszórót venni, lesz elég szikra ígyis, ha december 26-án idejön a rokonság... (anyám érti a poénjaimat, marha jó! :D)
Ma este buli. Meg akartak kérni, hogy legyek zenefelelős (alias amatőr DJ). De nem leszek, a franc fog ott ücsörögni hajnalig. Este úgyis pakolnom kell...
Pláne, hogy holnap reggel 8-kor megyek Kürtre, mer búcsú van. Mama templomba megy, szóval anyu meg Icu néném főznek, Hajnal meg én Ákosra vigyázunk. Aztán délben bélpokloskodunk, elrontjuk a gyomrunkat, nem megyünk ki ringispilezni, hajóhintázni, se doddzsemozni (pedig mekkora poén lenne! :D). mer már a búcsúnak sincs olyan hangulata, mint régen.
Aztán fél 3 után már menni kell az állomásra, mer pici seggemet viszi a vonat Pestre (hurrá! /cinikus/), aztán Pestről Pécsre... És jujjdejólesz, mer végre látom Ádámot is. :D
Hát, de megpusztulok már itt a családi eseményeket hallva-látva... Én már nem értem a Klánt. Én már ignorálom a Klánt. Jajj, mama csinált dióstésztát, le kell mennem! :D
Ach, halottak napján megin nem leszek itthon. Már tavaly se voltam. Erre anyu beszól: "Már megszoktuk." (Soooo nice..)
Lassan ki leszek tagadva... XD (Amúgy is megkaptam, hogy MO-n fogok maradni, nem jövök haza... Nem a f@szt nem!!! Hazajövök, azt megyek ki a nagyvilágbaaaa... El innen ebből a putriból... pfff... )
Na mindegy. Ez van, ezt kell szeretni. Ettől függetlenül még szeretem a Klánt, mer rájuk fix, hogy bármikor számíthatok. Hiába, a család az első. :) Az élet nagy körforgása...
So it goes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése