b ...:::craftológia:::...: Too lost to be relevant to existence

8/19/2008

Too lost to be relevant to existence

This is a really MAD world.
Nowadays I feel kinda hurt.
Nice to be burried deep underneath
these heavy skies, into this creep...

Még talán ímmel-ámmal rímel is. Still being sarcastic...
I'm off the track. Or never been there at all...
So typical. Just like me... :)
And so pathetic.
Somehow, I like it.
My creation - projection of my sick imagination. :P
The question is not "why?", rather "who cares?"... :D
Hjujjjjjjjj....
Asszem, tényleg beteg vagyok. XD Ráz a hideg is. No nembaj, itt a pincében mindig hűvös van, nem kell itten rémeket látni.
Holnap szülinapi buli - Ákos 4 éves! :D Vagy berúgás lesz, vagy gyomorrontás... Egyik se jobb a másiknál, szóval abszolút mindegy. XD
Wanna go back to Pécs... :(
Nembaj, 31-én költözök! :) Még szombaton meglessük Blazsejjal az albérletet, azt' minden jó lesz. :D Hopefully...
Asszem, megyek Jóbarátok-at nézni... Lemaradtam az utóbbi időben... :D És még 4 széria hátravan! Vagy befejezem a Nyugaton a helyzet változatlan-t. A rózsa nevét már befejeztem, meg megnéztem a filmet is, de bár ne néztem volna! :S Nagy csalódás volt a könyv után... Lényeg, hogy ma este ELVILEG korán le kéne feküdnöm. Azt' kituggya, mi lesz belőle(m) holnap reggel... :S Majd lefürdök reggel is, meg hajat mosok, azt' csak fölébredek. :D
Holnapután meg megin korán kelek. Mer kell azt a szerencsétlen órafelvételt is hajnali 8-ra rakni! Wáááááá!!! A tanrend meg mér' is lenne már végleges? Félóránként változtatnak, az órák ütik-verik egymást. Hát lehet így egyetemre járni?! De legalább ebben a félévben lesz 35 kreditem. Vagy 38. Már ezt se tudom... Persze, ha minden tárgyat teljesítek. Meg jól is kéne csinálni, mer' nem volna rossz az ösztöndíj se...
Nembaj, most nyugalom van. Till tomorrow morning.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése