b ...:::craftológia:::...: Újra itthon

6/24/2012

Újra itthon

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
Tegnap annyira ki voltam purcanva már, hogy nem volt erőm nagyjából semmire. De azért még kipakoltam a bőröndökből, táskákból, bár még egy adag lomtalanítás vár rám, mert a fiókjaimban megint káosz uralkodik. Talán ma délután megejtem, ha drága szüleim nem terveztek be semmit. Már éhes is vagyok, fincsi rákot fogok ebédelni, alig várom.

Sikeresen hazacuccoltunk tegnap, Ádámnak is leadtam az ottmaradt dolgait hazafelé. A konferencia is lement, komolyabb problémák nélkül. Csak hát meleg volt, sokat talpaltunk meg ücsörögtünk, a lábam még mindig be van dagadva. De jó volt, megismertem új arcokat is és jókat szórakoztunk napközben. Minden nap fél 6 körül estem haza, aztán takarítottam, pakoltam, meg hasonlók. Péntek este pedig átrendeztem a szobát, egy kis bútortologatást még kibírtam. Az igaz, hogy háromszor is megcsináltam, mert az első két koncepció nem tetszett. 

Most itt ücsörgök kinn a teraszon, állítólag 26 fok van, de ez sokkal elviselhetőbb, mint a 30 fok a panelban. Jövő héten meg sajnos újra vár rám a kapálás, de majd okos leszek, és korán kelek, hogy kb. reggel 10-ig végezzek az aznapi adaggal. Így mondjuk nem sülök le, de inkább ez, mint a leégés. 

Tegnap megfájdult a fogam/ínyem, ma is érzem még, de terjed lefelé, talán inkább a torkommal van gond. Ha holnap is fáj még, kénytelen leszek dokihoz menni, de ez van. A kimerültség talán kihozza belőlem a betegséget. Bár tegnapról mára aludtam 9 órát, amivel behoztam az elmúlt három napot, mert a meleg miatt éjjel 2 óra körül aludtam el mindig és fél 7kor meg keltem, aztán délután 4-5-ig meg hajtás volt kisebb-nagyobb szünetekkel. 

Valamit meg kéne harapnom, mert ebéd csak 1-kor lesz, és csak egy almát reggeliztem és már majd éhenhalok.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése