b ...:::craftológia:::...: Most, hogy hazaértem...

6/01/2012

Most, hogy hazaértem...

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
...és már majd elalszok (pedig még csak 8 óra van), említést teszek az új kinézetről is, vagymi.

Mivel sikeresen letudtam a félévemet, jön a nyár, lesz időm egy csomó karkötőt gyártani, meg egyéb SK projektekre, amik ezután a külön menüpont (page) alá kerülnek egybeolvasztva, dátum nélkül. Persze amit csak megmutogatok kész állapotban, azok saját posztot kapnak a főoldalon (fura még ez az új megoldás - a dinamikus sablon -, de sokkal letisztultabb és átláthatóbb, mint az eddigi dizájn, pláne, hogy panaszkodtak, hogy a háttérkép miatt olvashatatlan a blog, amire már én is rájöttem időközben). A régieket nem töröltem, mert nem volt kedvem hozzá, ennyi :)

Lett "költészet" page is, ami szelektált saját alkotásaimat rejti, de ez nem valószínű, hogy bővülni fog a közeljövőben.

És akkor egy kis valóvilág: esőért imádkozok, hogy ne kelljen holnap a szőlőben kapálni, mert valahogy az elmúlt pár nap után nem vágyok ilyesmire. Lényegében fizikailag nem merültem ki, mégis úgy érzem. De az is lehet, hogy csak a front miatt vagyok ilyen zombi, meg mert már három napja reggel 6-7 körül keltem (nem ébresztőre).  

Érdekesség: azt hiszem, ma egy Tourette-szindrómás pasit láttam (= volt időm percekig figyelni) a vonaton, mert kabinos volt a vagon, ő meg kinn állt a folyosón a látókörömben. Nagyon rossz lehet ezzel együtt élni, a két fiatal srác, akik egy vagonban utaztak vele, ha a hallásom nem csal, jól ki is röhögték a háta mögött... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése