b ...:::craftológia:::...: Nyár van

6/18/2012

Nyár van

Helyszín: Kisújfalu, Szlovákia
Hogybasszameg. Kijöttek a 30+ hőmérsékletek, nem egy világálom ilyen melegben kinn kapálni vagy borsót szedni a kertben. Már legalább ötféle módon lesültem, illetve égtem, de még így is hófehérke vagyok. Jó dolog ez a kertbendolgozás, de szombaton elég ügyetlen voltam: anyuval fölkaróztuk a paradicsomot, én vertem bele a földbe a fakarókat, anyu meg kötötte hozzájuk a paradicsomot; én meg elővigyázatosságból kesztyűt húztam, hogy ne menjen szálka a kezembe, és egy gyenge pillanatomban kicsúszott a balta a kezemből, majd a nagylábujjamon landolt, még szerencse, hogy nem az élével. Így is fájt, mint az állat egy ideig, de legalább nem törött el meg semmi komoly. Aznap falunap volt, még táncolni is tudtam, szóval tényleg túléltem. 

Holnap utazok vissza Pécsre a konferencia miatt, szerdán nem mehetek, mert a korai vonat egészen Berlinből jön, és mivel kijött a kánikula, biztos, hogy késik. Mondjuk a délutáni, amivel megyek, is valószínűleg késni fog, de Prága azért közelebb van, mint Berlin, kisebb az esélye a nagy késésnek. A MÁVról meg ne is beszéljünk, az IC biztos késik majd. Jó kis pár napom lesz Pécsen, napközben konferencia, késő délután meg este meg majd takarítok, összepakolok, mer aztán apu jön értem meg a cuccaimért. Még jó, hogy csütörtökre már enyhébb időt jósolnak, így nem lesz dögmeleg. 
Na meg elhatároztam, hogy ha már úgyis itthon leszek egész nyáron, erősíteni fogok, ami jól jön majd, ha röplabdázni fogunk esetleg, meg úgy egyébként is, legalább mozgok benn a hűsben, és nem kinn a melegben. 

Most meg lelépek egy üccsire a kocsmába, közben meg a szél fújja a hajam és megszárad rendesen.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése